Rihanna - Take A Bow


How about a round of applause-----Какво ще кажеш за непрекъснати аплодисменти
A standing ovation-----Хора,станали на крака

You look so dumb right now-----Изглеждаш толкова глупаво точно сега
Standing outside my house-----Стоейки пред моята къща
Trying to apologize-----Опитвайки да се извиниш
You’re so ugly when you cry-----Толкова си грозен,когато плачеш
Please, just cut it out-----Моля те,просто престани

Don’t tell me you’re sorry not-----Не ми казвай,че съжеляваш
Cuz you’re not-----Защото не е така
Baby when I know you’re only sorry you got caught-----Знам,че съжеляваш,само когато си притиснат
http://www.prevod-pesni.blogspot.com
Припев:
But you put on quite a show-----Но ти изнесе истинско шоу
You really had me going-----Наистина се хванах
But now it’s time to go-----Но вече е време да си вървя
Curtain’s finally closing-----Накрая завесите падат
That was quite a show-----Това беше истинско шоу
Very entertaining-----Много забавно
But it’s over now-----Но вече свърши
Go on and take a bow-----Върви да се поклониш

Grab your clothes and get gone-----Взимай си дрехите и изчезвай от дома ми
You better hurry up-----По-добре да побързаш
Before the sprinklers come on-----Преди пръскачките в градината да са се включили
Talkin’ bout'-----Замисли се
Girl, I love you, you’re the one-----„Скъпа,обичам те,ти си единствена”
This just looks like a re-run-----Това вече съм го чувала
Please, what else is on-----Моля те,кажи ми нещо ново

And don’t tell me you’re sorry not-----Не ми казвай,че съжеляваш
Cuz you’re not-----Защото не е така
Baby when I know you’re only sorry you got caught-----Знам,че съжеляваш,само когато си притиснат

Припев х 1

Oh, And the award for-----И наградата за
The best lie goes to you-----Най-добра лъжа отива при теб
For making me believe-----Затова,че ме накара да повярвам,
That you could be faithful to me-----Че можеш да си ми верен
Let's hear your speech out-----Хайде да чуем речта ти

How about a round of applause-----Какво ще кажеш за непрекъснати аплодисменти
A standing ovation-----Хора,станали на крака

Припев х 1

12 коментара:

Анонимен каза...

на места превода не е точен.и "You really had me going" се превежда - "Наистина се хванах" :))

Isla каза...

Мерси :)

Анонимен каза...

;)) molq te prevedi o6te pesni na Rihanna ... plsss :))) novata e mn qka . pozdravleniq za saita,strahoten e! :)

Анонимен каза...

molq te da prevesh na Andrew Lloyd - Memory ... trognah se ot izpulnenieto na NORA unikalna e pesenta .... bloga e unikalen

Анонимен каза...

Molq te ako mojesh da mi prevedesh na: Cherish - Killa ! :)

Анонимен каза...

!! ako moje da prevede6 i novata pesen na Maroon 5 i Rihanna =] 6te sum ti mn blagodarna

Анонимен каза...

нееееееее преводите са много яки не ме интересува другие какво милят хаиде продължи напред да превеждащ беЗ да те интересува какво мислят другие......хаиде както казах,4е преводите са яки моля те не се отказваи и превеждаи пак и пак песни ммммммммммммммммм хаиде аз пък съм доволна от преводите даже многоо са якиииииииии

Анонимен каза...

давам ти съвет да продължиш да певеждаш,а не да се отказваш. тези хора,който не са доволни от преводите и ти казват да се отказваш недей само им доставяш удоволствие да се махнеш,но недей бъди упорита без да те интересуват тези идиоти който не са доволни от преводите хаииииииииидееее имай сили да продължиш напред напред.Еми то като имаш проблеми насреща трябва да се отказваш ли ?????? Я Стига.....дори взех да влизам 4есто в този сайт..и е много готин.вслушай се в съветите ми.4овек се у4и от грешките си.може да си сгрешила нейде,но не на целия превод,нали.хайде 4ао и не се отказвай от това ,което искаш да позтигнеш независимо дали е за 4ас два ли пове4в важно е хората да говорят добри неща.4овек сам издга името си с труд.аз например.......понеже пиша книга и някой казват откажи се, други викат продължи,но аз не ги слушам.Вслушвам се в сърцето си.ако ти казва хайде продулжи аз го правя а ако ми каже спри аз спирам.Сър4ицето ми никога не ме е лагало и ти го пислушай своето.4ао и имам скайп за връзка. luis_kali1 или pisan4eto_1224 e......4акам те.

Анонимен каза...

pls prevedi i na Rihanna - If Its Lovin That You Want,Chenoa - En Tu Cruz Me Clavaste,Rihanna - Pon De Replay,Enrique Iglesias - Don't turn off the lights i na Ciara - Get Up

rali4ka каза...

rihann ne vi li prili4a na tina turner kato mlada? tova ne e lo6o dori e dobre no mislq 4e rihanna e mnogo po dobra:) abe super e. momi4e zarqzano ot ba6ta si kato malka da uspee v jivota:) tova se kazva kasmet. obi4am te rihanna

jujy91 каза...

MOje li da mi prevedete pesenta na Kat deluna - calling all angels

Анонимен каза...

super sa prosto,no na mesta ima6 mnogo gre6ki. Kato na primer:baby when i know you´re only sorry gotta caught-kogato az go razbera ti sam trqbwa da se izwini6.Prodaljawai na pred , no ne prawi gre6ki, za6toto horata 6e gi nau4at i taka 6te prewejdat i te pesnite na nqkoi blizki ili priqteli... ...towa e moqt sawet! NSS-NE SE SARDI MA NAME IS:WRONG AND WRON