Katy Perry - I Kissed a Girl

This was never the way I planned-----Това никога не го бях планирала така
Not my intention-----Не ми беше цел
I got so brave, drink in hand-----Но събрах кураж,с чаша в ръка
Lost my discretion-----Загубих благоразумието си
It's not what, I'm used to-----Обикновено не съм такава
Just wanna try you on-----Просто исках да опитам
I'm curious for you-----Стана ми любопитна
Caught my attention-----Привлече вниманието ми
http://prevod-pesni.blogspot.com/

Припев:
I kissed a girl and I liked it-----Целунах момиче и ми хареса
The taste of her cherry chapstick-----Вкусът на черешовия и гланц за устни
I kissed a girl just to try it-----Целунах момиче просто,за да видя как е
I hope my boyfriend don't mind it-----Надявам се,приятелят ми да няма нищо против
It felt so wrong-----Беше толкова погрешно
It felt so right-----Беше толкова правилно
Don't mean I'm in love tonight-----Не че съм се влюбила
I kissed a girl and I liked it-----Просто целунах момиче и ми хареса
I liked it-----Хареса ми

No, I don't even know your name-----Дори не знам името ти
It doesn't matter-----Но няма значение
You're my experimental game-----Ти си моята експериментална игра
Just human nature-----Просто човешка природа
It's not what, good girls do-----Добрите момичета не правят така
Not how they should behave-----Те не и трябвало да се държат така
My head gets so confused-----Мислите ми са толкова объркани
Hard to obey-----Трудно ми е да се подчиня

Припев х 1

Us girls we are so magical-----Ние момичетата сме така магически
Soft skin, red lips, so kissable-----Мека кожа,червени устни,как да не ни целунеш
Hard to resist so touchable-----Трудно е да устоиш,как да не ни докоснеш
Too good to deny it-----Твърде сме добри,за да отречеш
Ain't no big deal, it's innocent-----Не е голяма работа,даже е невинно

Припев х 1

3 коментара:

Анонимен каза...

Аа мерси за този превод. песента е много готина и с интересен текст :D

UK Princess каза...

СТРАХОТЕН блог..!!! Браво :)))))

Анонимен каза...

Супер е ама линка към клипа не тръгва :( що така :?