Flyleaf - All Around Me


My hands are searching for you-----Дланите ми търсят теб
My arms are outstretched towards you-----Очаквам те с отворени обятия
I feel you on my fingertips-----Чувствам те с връхчетата на пръстите си
My tongue dances behind my lips for you-----Зад устните езикът ми за теб танцува

This fire rising through my being-----Този огън ме поглъща
Burning I'm not used to seeing you-----Изгаря ме,защото не съм свикнала да те виждам

I'm alive, I'm alive-----Аз съм жива,жива съм
http://prevod-pesni.blogspot.com
Припев:
I can feel you all around me-----Мога да те почувствам насякъде около мен
Thickening the air I'm breathing-----Сгъстяваш въздуха,който дишам
Holding on to what I'm feeling-----Контролираш чувствата ми
Savoring this heart that's healing-----Омайваш заздравяващото сърце

My hands float up above me-----Вдигам ръце нагоре
And you whisper you love me-----А ти шепнеш,че ме обичаш
And I begin to fade-----А аз лека полека се изгубвам
Into our secret place-----В нашето тайно място

The music makes me sway-----Музиката ме поклаща
The angels singing say we are alone with you-----Ангелите пеят,че сме сами с теб
I am alone and they are too with you-----Аз съм сама,а те също са с теб

I'm alive, I'm alive-----Аз съм жива,жива съм

Припев х 2

And so I cry-----И така си плача
The light is white-----Светлината е бяла
And I see you-----И те виждам

I'm alive, I'm alive-----Аз съм жива,жива съм

Припев х 1

Take my hand-----Хвани ръката ми
I give it to you-----Аз ти я подавам
Now you own me-----Сега ме притежаваш
All I am-----Цялата съм твоя
You said you would never leave me-----Ти каза,че никога не ще ме изоставиш
I believe you-----Вярвам ти
I believe-----Вярвам

Припев х 1