Justin Timberlake - Lovestoned


Hey!-----Хей
She's freaky and she knows it-----Тя е откачена и го знае
She's freaky and I like it-----Тя е откачена и и харесва
Listen-----Слушай

She grabs the yellow bottle
-----Тя взима жълтата бутилка
She likes the way it hits her lips-----Харесва и как докосва устните и
She gets to the bottom-----Пие до дъно
It sends her on a trip so right-----Веднага и замайва главата
She might be goin' home with me tonight-----Може и да дойде вкъщи с мен тази вечер

She looks like a model
-----Изглежда като модел
Except she's got a little more ass-----Като изключим,че има малко повече дупе
Don't even bother-----Дори не си прави труда
Unless you've got that thing she likes-----Ако нямаш нещата,които тя харесва
I hope she's goin' home with me tonight-----Дано дойде вкъщи с мен тази вечер
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Припев:
Those flashing lights come from everywhere
-----Тези искрящи светлини идват от всички страни
The way they hit her I just stop and stare-----Начина по-който я обливат ме кара да стоя втренчен
She's got me love stoned-----Тя ме вцепенява от любов
Man I swear she's bad and she knows-----Човече,кълна се тя е лоша и знае
I think that she knows-----Мисля,че знае

She's freaky and she knows it-----Тя е откачена и го знае
She's freaky and I like it-----Тя е откачена
и и харесва

She shuts the room down
-----Тя разтриса стаята
The way she walks and causes a fuss-----Начина по който ходи предизвиква смут
The baddest in town-----Най-лошата в града
She's flawless like some uncut ice-----Безупречна е като недокоснат лед
I hope she's goin' home with me tonight-----Дано да дойде вкъщи с мен тази вечер

And all she wants is to dance
-----И всичко което иска е да танцува
That's why you'll find her on the floor-----Ето защо ще я намериш на дансинга
But you don't have a chance-----Но нямаш шанс
Unless you move the way that she likes-----Ако не се движиш както тя харесва
That's why she's goin' home with me tonight-----Точно заради това те ще дойде с мен вкищо тази вечер

Припев х 2

Now dance-----Сега танцувай
Little girl-----Малката
You're freaky, but I like it-----Ти си откачена,но на мен ми харесва
Hot damn!-----Подяволите,секси е!
Let me put my funk on this one time-----Нека вкарам ритъм още веднъж

Припев х 3

I think that she knows, think that she knows, oh, oh
-----Мисля,че знае,мисля,че знае оу оу
I think that she knows, think that she knows, oh, oh-----Мисля,че знае,мисля,че знае оу оу

Припев х 1

And now I walk around without a care-----И сега се разхождам наоколо безгрижен
She's got me hooked-----Тя ме е пленила
It just ain't fair, but I...-----Не е честно,но аз...
I'm love stoned and I could swear-----Аз съм замаян от любов и бих се заклел
That she knows-----Че тя знае
Think that she knows, oh, oh-----Мисля,че знае оу оу
She knows, she knows, oh, oh-----Мисля,че знае оу оу

6 коментара:

Анонимен каза...

обичам тази песен а превода и е як просто ме кефи като цяло?ако можеш да ми преведеш Hip Hop Police значи си the best!!!!pls !

me4i каза...

super pesen!!! ti prosto si varha tolkova mn. prevodi na gotini pesno 4e prosto nqmam dumi!!!! ako moje da te pomolq da mi prevede6 himna na FC CHELSEA-blue is the colour! molq te prosto tarsq prevoda navsqkade i ne moga da go namerq:) zman 4e nqma da te zatrudni.ako go napravi6 6te bada mn.6tastliva:)))))))

Isla каза...

по принцип не бих превела футболен химн,тъй като не е песен,който въртят по телевизиите,но понече съм фенка на Челси няма как да не удовлетворя молбата ти :) ще се радвам даже да ми пишеш. скайпа ми е hard_rock_girl

Анонимен каза...

ami super si az s16to imam molba za prevod na pesen-Justin Timbarlake Losing My Way..pls blagodaria predvaritelno

Анонимен каза...

unikalna pesen

Анонимен каза...

sladuri mojete li da mi predostavite textove ili pone edin dva na chris cornell.molq vi i predvaritelno blagodarq