Natasha Bedingfield - Soulmate



Incompatible, it don't matter though----Несъвместими, въпреки,че няма значение
'cos someone's bound to hear my cry----Защото има някой да чуе плача ми

Speak out if you do------Кажи ми,ако това си ти
you're not easy to find------Не е лесно да бъдеш намерен

Is it possible Mr. Loveable-----Възможно ли е господин Любим
is already in my life?-----Вече да е в моя живот?
right in front of me------Точно пред мен
or maybe you're in disguise----Или може би се криеш
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Припев:
Who doesn't long for someone to hold------Кой не копнее,за някой,който да прегърне
who knows how to love you without being told--Кой знае как да обича,без да изрича
somebody tell me why I'm on my own------Някой да ми каже защо съм сама
if there's a soulmate for everyone-------Ако за всеки има сродна душа

Here we are again, circles never end-------Отново сме тук,кръговете нямат край
how do I find the perfect fit------Как да намеря префектния
there's enough for everyone------Има достатъчно за всички
but I'm still waiting in line--------Но аз все още чакам на опашката

Припев х 1

If there's a soulmate for everyone-------Ако за всеки има сродна душа

Most relationships seem so transitory-------Повечето връзки са толкова преходни
They're all good but not the permanent one---Всчики са добри,но не са вечни

Припев х 2

if there's a soulmate for everyone-------Ако за всеки има сродна душа