Sugababes - About you now


It was so easy that night-----Беше толкова лесно онази вечер
Should’ve been strong
-----Трябваше да съм силна
Yeah I lied-----И излъгах
Nobody gets me like you-----Никой не ме разбира като теб

I know everything changes
-----Знам,че всичко се променя
All the cities and faces-----Всички градове и лица
But I know how I feel-----Но сега знам,какво чувствам
About you-----Към теб
Theres a mountain between us-----Между нас има планини
But there's 1 thing Im sure of-----Но има едно нещо,в което съм сигурна
That I know how i feel about you-----Сега знам,какво чувствам към теб
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Припев:
Can we bring yesterday
-----Можем ли да върнем вчерашния ден
Back around-----Обратно
Cause I know how I feel-----Защото знам,какво чувствам
About you now-----Към теб
I was dumb I was wrong-----Бях глупава, сгреших
I let you down-----Разочаровах те
But I know how I feel-----Но знам,какво чувствам
About you now-----Към теб сега

All that it takes
-----Всичко,каквото е необходимо
One more chance-----За още един шанс
Don’t let our last kiss-----Нека последната ни целувка
Be our last-----Не бъде наистина последна
Give me tonight and I’ll show you-----Дай ми тази вечер и ще ти покажа
I know everything changes-----Знам,че всичко се променя
I don't care where it takes us-----Не ме интересува,къде ще се озовем
Cause I know how I feel-----Защото знам,какво чувствам
About you-----Към теб

Припев х 1

not a day passed me by-----Няма ден
not a day passed me by
-----Няма ден
that I don’t think about you-----В който да не мисля за теб
and there’s no moving on-----И не мога да продължа напред
cause I know you’re the one-----Защото знам,че си единствен
and I can’t be without you-----И не мога без теб

Припев х 1

1 коментара:

Анонимен каза...

Благодаря за този превод :))