Evanescence - My Immortal


I'm so tired of being here-----Толкова се уморих да стоя тук
Suppressed by all my childish fears
-----Потисната от всичките си детски страхове
And if you have to leave-----И ако трябва да напуснеш
I wish that you would just leave-----Бих искала проста да си заминеш
'Cause your presence still lingers here-----Защото все още усещам присъствието ти
And it won't leave me alone-----И то не ме оставя на мира

These wounds won't seem to heal
-----Тези рани явно няма да зараснат
This pain is just too real-----Болката е толкова истинска
There's just too much that time cannot erase-----Има прекалено много,което не може да бъде заличено от времето
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Припев:
When you cried I'd wipe away all of your tears
-----Когато плачеш,бих избърсала сълзите ти
When you'd scream I'd fight away all of your fears-----Когато крещиш бих прогонила страховете ти
And I held your hand through all of these years-----Държах ръката ти през всичките тези години
But you still have-----Но ти все още имаш
All of me-----Всичко от мен

You used to captivate me
-----Очароваше ме
By your resonating light-----С твоята отекваща светлина
Now I'm bound by the life you left behind-----Сега съм свързана с живота,който ти изостави
Your face it haunts-----Твоето лице обитава
My once pleasant dreams-----моите хубаво мечти
Your voice it chased away-----Твоят глас прогони
All the sanity in me-----Здравият разум в мен


These wounds won't seem to heal-----Тези рани явно няма да зараснат
This pain is just too real-----Болката е толкова истинска
There's just too much that time cannot erase-----Има прекалено много,което не може да бъде заличено от времето

Припев х 1

I've tried so hard to tell myself that you're gone
-----Толкова се мъчех да си кажа,че вече те няма
But though you're still with me-----Въпреки че все още си с мен
I've been alone all along-----Била съм самотна през цялото това време

Припев х 1