Evanescence - Good Enough


Under your spell again-----Под влиянието на твоето очарование
I can't say no to you
-----Аз не мога да ти кажа не
Crave my heart and it's bleeding in your hand-----Пожелай сърцето ми и то ще кърви е твоята ръка
I can't say no to you-----Не мога да ти кажа не

Shouldn't have let you torture me so sweetly
-----Не трябваше да те оставям да ме измъчваш така нежно
Now I can't let go of this dream-----Сега не мога да избягам от тази мечта
I can't breathe but I feel...-----Не мога да дишам,но се чувствам....
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Good enough,
-----Достатъчно добре
I feel good enough for you-----Чувствам се достатъчно добра за теб

Drink up sweet decadence-----Изпивам сладък упадък
I can't say no to you,
-----Не мога да ти кажа не
And I've completely lost myself, and I don't mind-----И напълно съм си изгубила ума,но нямам нищо против
I can't say no to you-----Не мога да ти кажа не

Shouldn't let you conquer me completely-----Не трябваше да те оставям да ме завладееш напълно
Now I can't let go of this dream-----Сега не мога да избягам от тази мечта
Can't believe that I feel...-----Не мога да повярвам,че се чувствам...

Good enough,
-----Достатъчно добра
I feel good enough-----Чувствам се достатъчно добра
It's been such a long time coming, but I feel good-----Мина много време,но вече се чувствам

And I'm still waiting for the rain to fall
-----Все още чакам дъжда да завали
Pour real life down on me-----Чист истински живот да се стече по мен
'Cause I can't hold on to anything this good enough-----Защото не мога да се задържа за нещо така доро
Am I good enough for you to love me too?-----Достатъчно добра ли съм,за да ме обичаш?

So take care what you ask of me,
-----Така че внимавай какво си пожелаваш от мен
'cause I can't say no-----Защото не мога да ти кажа не

Песента е посветена на съпруга на Ейми-Джош Хартзлър

1 коментара:

Анонимен каза...

mn qka pesen