David Guetta - Delirious


Seems to me like the days are getting longer-----Сякаш дните стават все по-дълги
For everyone there's no fun-----Никой не се забавлява
When there's no time to sleep-----Когато няма време даже и да спи
Working on and on for a day in the sun-----Съсипваме се от работа,за да преживяваме
Counting down the days to it stops-----И броим дните до края на това
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Припев:
Can you hear us?-----Можеш ли да ни чуеш?
Watch the sun on my skin-----Виж слънцето върху кожата ми
And the world that I'm in-----А светът,в който съм
Makes me delirious-----Ме кара да беснея
Can you hear us?----- Можеш ли да ни чуеш?
With a smile on my face-----С усмивка на моето лице
And it's far to complete-----Далеч е от съвършенството
I'm delirious-----Не съм на себе си

Припев х 1

Under the sun I feel I'm getting stronger-----Под слънчевите лъчи чувствам,че ставам по-силна
Time to rewind my mind and recharge my batteries-----Време е да се отпусна,да презаредя батериите си
'Cause it takes so long-----Защото мина толкова много време
And too soon it's gone-----И скоро ще си отиде
Holding back the days to my reality-----Връщайки ме отново в реалността

Take me away, make me a holiday-----Вземи ме,направи деня ми празник
Take me away, make me a holiday-----Вземи ме,направи деня ми празник
Delirious-----Не на себе си

Припев х 2

Take me away-----Вземи ме
I’m delirious----- Не съм на себе си
I’m delirious----- Не съм на себе си

4 коментара:

Анонимен каза...

ei zdr.mnogo se radvam 4e moga da t pi6a i da te pomolq ako moje6 da mi prevede6 edna mnogo sladka pesen na enrique iglesias-push..mnogo 6te se radvam ako mi q prevede6.mersi prevaritelno

Анонимен каза...

moje li na Kat Deluna-Whine up i na Kate Ryan-Like I Love You plssssss..mersi predvaritelno!! :)

Анонимен каза...

molq te ako moje6 da mi prewede6 na rihanna i maroon 5 -if i never see your face again
zaduljena sum ti mersi predvaritelno

Анонимен каза...

zdr mnoo se radvam 4e moga da ti pi6a molq te prevedi mi pretty fy nathe offspring