T2 ft Addictive - Gonna Be Mine


T2 production-----Една продукция на Т2
T2 production-----Една продукция на Т2

From the second I heard you steppin’ in-----Още в секундата,когато те чух да влизаш
I lost my head,it’s not like me to stare-----Си изгубих ума,а не съм от тези,които се заглеждат
Try and play it cool, you seen me watching you-----Опитах се да запазя самообладание,ти ме видя,че те гледам
I need to know, are you too good to be true?-----Трябва да знам,дали си реален

Did you come here alone boy?-----Сам ли дойде тук,момче?
Are you here playing all by yourself?-----Сам ли се забавляваш?
Do you have a girl at home boy?-----Имаш ли си момиче вкъщи?
He sounds so good I gotta have him for myself-----Той говори толкова яко,трябва да го имам
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Припев:
I’m gonna get to your heart-----Ще се добера до сърцето ти
I’ll take a shot in the dark-----Ще стрелям в тъмното
I never miss the mark-----Никога не пропускам целта
You’re gonna be mine-----Ти ще бъдеш мой
I’m gonna get to your heart----- Ще се добера до сърцето ти
I’ll take a shot in the dark----- Ще стрелям в тъмното
I never miss the mark----- Никога не пропускам целта
Your gonna be mine, al mine----- Ти ще бъдеш мой,целия мой

Never one to play-----Никога не играя игрички
Never one to try-----Никога не се мъча
So I say it straight-----Така че ще карам направо
Can’t get you off my mind-----Не мога да те изкарам от главата си
And every night-----И всяка нощ
I’m out on the floor-----Съм на дансинга
Will you leave me burning and yurning for more?-----Ще ме оставиш ли да изгарям и да викам за още?

I’m available-----На разположение съм
If your willing I’m more than able-----Ако пожелаеш мога да съм повече от талантлива
My cards are on the table-----Картите ми са на масата
So why play around?-----Ще поиграеш ли?
Let me know and get down-----Кажи ми и се захващай за работа

Припев х 2

1 коментара:

Анонимен каза...

molq da mi prevede6 tazi pesen za6toto e super qka i veselasublime - the rain