Alicia Keys - Like You'll Never See Me Again


If I had no more time-----Ако времете ми тук
No more time left to be here -----Беше изтекло
Would you cherish what we had? -----Би ли оценил това,което имахме
Was it everything that you were looking for? -----Това ли беше нещото,което търсеше?
If I couldn’t feel your touch -----Ако никога повече нямаше да мога да те докосна
And no longer were you with me-----И никога повече нямаше да мога да съм с теб
I’d be wishing you were here -----Бих си пожелала да бъдеш тук
To be everything that I’d be looking for -----Да бъдеш всичко,което съм търсила

I don’t wanna forget the present is a gift-----Не искам да забравям,че настоящето е дар
And I don’t wanna take for granted the time you may have here with me -----И не сикам да смятам за даденост времето,прекарано с теб
‘Cause Lord only knows another day is not really guaranteed -----Защото само Бог знае,дали ще има утре
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Припев:
So every time you hold me -----Всеки път когато ме прегръщаш
Hold me like this is the last time -----Прегръщай ме сякаш е за последно
Every time you kiss me -----Всеки път когато ме целуваш
Kiss me like you’ll never see me again -----Целувайме сякаш никога повече няма да ме видиш
Every time you touch me -----Всеки път,когато ме докосваш
Touch me like this is the last time -----Докоствай ме сякаш това е последният ни път
Promise that you’ll love me -----Обещай ми,че ще ме обичаш
Love me like you’ll never see me again -----Че ще ме обичаш сякаш никога повече няма да ме видиш

How many really know what love is? -----Колко хора са изпитвали истинската любов?
Millions never will -----Милиони никога няма да я срещнат
Do you know until you lose it-----Осъзнаваш го,едва когато я изгубиш
That it’s everything that we are looking for-----Това е всичко,което сме търсили

When I wake up in the morning-----Когато се събудя на сутринта
You’re beside mе -----А ти лежиш до мен
I’m so thankful that I found-----Аз съм толкова благодарна,че намерих
Everything that I been looking for-----Всичко,което търсих

I don’t wanna forget the present is a gift-----Не искам да забравям,че настоящето е дар
And I don’t wanna take for granted the time you may have here with me -----И не сикам да смятам за даденост времето,прекарано с теб
‘Cause Lord only knows another day is not really guaranteed -----Защото само Бог знае,дали ще има утре

Припев х 1

5 коментара:

Анонимен каза...

moje li da pomolq za nqkolko prevoda..N'sync-pop i justin timberlake-sexy back blagodarq predvaritelno

Анонимен каза...

Moje li da pomolq za 2 prevoda.Na Brick & Lace-Never Never sa6to i druga tqhna pesen Love is wicked.Blagodarq predvaritelno!

Анонимен каза...

може ли превод на Brick Lace - Never Never

Анонимен каза...

moje li prevoda na pesenta na Enrique Iglesias feat. Lil Wayne - Push.mersi mn

tursacha каза...

Благодаря за превода на песента Like You'll Never See Me Again. Прекрасна песен, а става още по-хубава, когато разбереш и смисълът и, за което помага трудът ви.