Rihanna - Unfaithful


Story of my life-----В тази история от моя живот
Searching for the right-----Аз търся правилното решение
But it keeps avoiding me-----Но то все ми обягва
Sorrow in my soul-----Душата ми тъжи
'Cause it seems like one-----Защото той очевидно
Really loves my company-----Обича да е в компанията ми

He's more than a man-----Той е нещо повече от мъж
And this is more than love-----И това е нещо повече от любов
The reason that the sky is blue-----Това е причината небето да е синьо
The clouds are rollin' in-----Облаци се спускат
Because I'm gone again-----Защото мен отново ме ням
And to him I just can't be true-----И не мога да му бъда вярна

And I know that he knows I'm unfaithful-----Но аз знам,че той знае,че не съм му вярна
And it kills him inside-----И го съсипва това,че
To know that I am happy-----Съм щастлива
With some other guy-----С някакво друго момче
I can see him dyin'-----Виждам го как загива
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Припев:
I don't wanna do this anymore-----Не искам повече да правя това
I don't wanna be the reason why-----Не искам аз да съм причината
Everytime I walk out the door-----Всеки път когато излизам
I see him die a little more inside-----Виждам как той постепенно умира
I don't wanna hurt him anymore-----Не искам повече да го наранявам
I don't wanna take away his life-----Не искам да отнемам живота му
I don't wanna be...-----Не искам да бъда
A murderer-----Убийца

I feel it in the air-----Усещам го във въздуха
As I'm doin' my hair-----Докато оправям косата си
Preparing for another date-----Готвейки се да отида на среща
A kiss upon my cheek-----Той ме целува по бузата
As he reluctantly-----И сякаш насила
Asks if im gonna be out late-----Ме пита,дали ще закъснея
I say I won't be long-----А аз казвам „не”
Just hangin' with the girls-----Само ще се размотавам с момичетата
A lie I didn't have to tell-----Лъжа,която не беше необходимо да изричам
Because we both know-----Защото и двамата знаем
Where I'm about to go-----Къде ще отида
And we know it very well-----И го знаем много добре

And I know that he knows I'm unfaithful-----Но аз знам,че той знае,че не съм му вярна
And it kills him inside-----И го съсипва това,че
To know that I am happy-----Съм щастлива
With some other guy-----С някакво друго момче
I can see him dyin'-----Виждам го как загива

Припев х 1


Our love-----Няшата любов
His trust-----Неготово доверие
I might as well take a gun and put it to his head-----Направо можех да насоча пистолет към главата му
Get it over with-----И да сложа край
I don't wanna do this-----Не искам да правя това
Anymore, ooh ohh, anymore-----Повече,никога повече

Припев х 1

4 коментара:

{Rihanna}_ani каза...

mnogo ti e qk saita prodaljavai v sa6tiq dyh

Анонимен каза...

6te pusne6 li i umbrella

Анонимен каза...

Seriozno,kefi me mnogo!!!Az peq sashtata pesen i mi beshe nujen prevod!!!Prekrasna rabota!!!Gordei se!

Анонимен каза...

ee brAvo !!! Evala :) to4no tozi tekst mi trqbva6e :)