Alicia Keys - A Woman's Worth


You could buy me diamonds-----Можеш да ми купиш диаманти
you could buy me pearls-----Можеш да ми купиш перли
Take me on a cruise around the world-----Да ме заведеш на околосветско пътешествие
Baby you know I'm worth it-----Но ще знаеш,че си заслужава

Dinner lit by candles-----Да вечеряме на свещи
run my bubble bath-----Да приготвиш ваната за мен
Make love tenderly to last and last-----Да се любим нежно
Baby you know I'm worth it-----Скъпи,знаеш,че го заслужавам

Wanna please wanna keep wanna treat your woman right-----Искаш да се отнасяш с дамата си подобаващо
Not just told but to show that you know she is worth your time-----Не само да и казваш,но и да и показваш,че е заслувила времето ти
You will lose if you choose to refuse to put her first-----Ще изгубиш,ако откажеш да я поставиш на първо място
She will if she can't find a man who knows her worth -----Тя ще си отиде,ако не я оценяваш
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Припев:
'cause a real man knows a real woman when he sees her-----Защото истинският мъж разпознава истинската жена,щом я види
And a real woman knows a real man ain't afraid to please her-----И истинската жена знае,че истинския мъж не се бои да и угажда
And a real woman knows a real man always comes first-----И истинската жена знае,че истинския мъж пристъпва първи
And a real man just can't deny a woman's worth-----А истинският мъж не може да отрече достойнствата не жената

If you treat me fairly-----Ако се отнасяш с мен подобаващо
I'll give you all my goods-----Ще ти дам най-доброто от себе си
Treat you like a real woman should-----Ще се държа с теб,както само истинската жена може
Baby I know you're worth it-----Скъпи,знам,че го заслужаваш

If you never play me-----Ако никога не се опиташ да ме изиграеш
promise not to bluff-----Обещавам и аз да не блъфирам
I'll hold you down when shit gets rough-----Ще ти подскажа,когато станеш груб
Baby I know you're worth it-----Скъпи,знам,че си струваш


She rolls the mile makes you smile all the while being true-----Тя прави всичко,за да те накара да се усмихнеш
Don't take for granted the passion that she has for you-----Не приемах за даденост страстта и към теб
You will lose if you choose to refuse to put her first-----Ще изгубиш,ако откажеш да я поставиш на първо място
She will if she can't find a man who knows her worth -----Тя ще си отиде,ако не я оценяваш

Припев х 1

No need to read between the lines, spell it out for you-----Няма нужда да четеп междъ редовете,аз ще ти го кажа направо
Just hear this song 'cause you can't go wrong when you value-----Просто чуй тази песен,за да не сгрешиш
A woman, woman, woman, a woman's worth-----Когато оценяваш стойността на жената

Припев х 2

1 коментара:

Анонимен каза...

iskam da pomolq za prevod na pesenta treat me right na backstreet boys