Gwen Stefani - Early Winter


You, you know how to get me so low-----Ти знаеш,как да ме натъжиш
My heart had a crash when we spoke-----Сърцето ми беше разбито,докато говорихме
I can't fix what you broke-----Не мога да поправя това,което ти стори
And I always was, always was one for crying-----А аз бях тази,която винаги плачеше
I always was one for tears-----Аз бях тази със сълзите
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Припев:
The sun's getting cold, It's snowing-----Слънцето става студено,вали сняг
Looks like an Early Winter for us-----Прилича на ранна зима за нас
An Early Winter-----Ранна зима
Oh I need you to turn me over-----

It's sad the map of the world is on you-----Тъжно е,че картата на света е на теб
The moon gravitates around you-----Че луната се върти окло теб
The seasons escape you-----Сезоните ти се изплъзват
No, I never was, never was one for lying-----Никога не съм била тази,която лъже
You lied to me all of these years-----ти ме лъжеше през всичките тези години

Припев х 1

Why?-----Защо?
Why do you act so stupid?-----Защо се държиш толкова глупаво?
Why?-----Защо?
You know that I'm always right-----Знаеш,че винаги съм права

It looks like an Early Winter for us-----Прилича на ранна зима за нас
It hurts and I can't remember sunlight-----Боли и не мога да си спомня слънчевата светлина
An Early Winter for us-----Ранна зима за нас
The leaves are changing colour for us-----Листата сменят цвета си за нас
And it gets too much, yeah it gets so much-----Отне ни твърде много
Starting over and over and over again-----Да започваме отново и отново
And it gets too much, yeah it gets so much-----Отне ни твърде много
Starting over and over and over again-----Да започваме отново и отново
And it gets too much, yeah it gets so much-----Отне ни твърде много
It looks like an Early Winter for us-----Прилича на ранна зима за нас