Timbaland ft Nicole Scherzinger & Keri Hilson - Scream


I got a plan for you and I-----Имам план за теб и мен
Let's journey across the Venetian skies-----Да попътуваме из венецианското небе
Can I have some of your cookies-----Може ли да си взема от твоите сладки
Can I have some of your pie -----Може ли да си взема от твоя пай
May I cut the first slice-----Може ли да си отрежа първото парче
So won't you-----Така че защо не...
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Припев:
Scream, at the top of your lungs-----Изкрещиш,от цяло гърло
Everybody’s feeling right-----Всички се чувстват добре
Scream, at the top of your lungs----- Крещи,от цяло гърло
Everybody’s feeling right ----- Всички се чувстват добре
Scream, at the top of your lungs----- Крещи,от цяло гърло
Everybody’s feeling right----- Всички се чувстват добре
Scream, at the top of your lungs----- Крещи,от цяло гърло
Everybody’s feeling right----- Всички се чувстват добре

Intoxicated with desire-----Опиянена от желание
And you’re the designated driver-----А ти си точният шофьор
I’m not afraid, ‘cause I’m a rider-----Не съм уплашена,защото съм пътничка
Ain’t nothing wrong with feeling right-----Няма нищо лошо в това,да си добре
So won’t you----- Така че защо не...

Припев х 1

I love it babe-----Харесва ми,бейб
Got me here doing things I don't ever do-----Да съм с теб,да правя непознати неща
You hold me down-----Притискаш ме
Thats why I’m here making sure-----Тук съм,за да се убедя,
Things are up for you (get it)-----Че нещата зависят от теб (давай)
Like a getaway-----Като бягство
The lights go off, you turn on-----Светлините угасват,ти се разгорещяваш
I love your place-----Харесва ми у вас
Cause I can hear the echo-----Защото мога да чуя ехото
When you make me ahh-----Когато ме караш да...ах ах

Припев х 1

In the car, at the party-----В колата,на купон
Got his hands, оn your body-----Ръцете му са на моето тяло
Don’t fight it-----Не се съпротивлявай
If you like it-----Ако ти харесва

In your room, on the rooftop-----В стаята ти,на покрива
Feels good, don’t stop-----Хубаво е,не спирай
Don’t fight it----- Не се съпротивлявай
Don’t you fight it----- Не се съпротивлявай
If you like it-----Ако ти харесва
Why don’t you-----Защо не...

Припев х 1

If you love me girl why don’t you-----Скъпа,ако ме обичаш,защо не...
If it feels good why don’t you (sing it)-----Ако е хубаво,защо не... (изпей го)
If you love me girl, why don’t you----- Скъпа,ако ме обичаш,защо не...
Cause when it feels good-----Когато е хубаво
Don’t you fight it----- Не се съпротивлявай
If you like it-----Ако ти харесва

3 коментара:

Анонимен каза...

Heyy taq pesni4ka mnogo q obi4am perfektna e ... :)

Анонимен каза...

az mislq 4e prevoda e perfekten i mislq 4e nikoi nqma pravoto da ubijda horata po tozi na4in mnoo si t1pa ili ne6to takova za6toto ako te tolkova znaqt da go prevedat te... taka 4e...msiql 4e vsi4ko si mu e na red na prevoda :) prod1ljavai taka momi4e :) super si (y) :)

Анонимен каза...

Blagodarq:)