Apocalyptica Ft Christina Scabbia - SOS (Anything but love)


Bound to your side
-----Прикована до теб
And trapped in silence-----Попаднала в капана на тишината
Just a possession-----Просто притежание
Is the sex or only violence-----Сексът ли е това,или само насилието,
That feeds your obsession-----Което подхранват манията ти

You send me to a broken state-----Изпращаш ме в отчаяно състояние
Where
I can take the pain-----Където понасям болката
Just long enough-----Толкова дълго,
That
I am numb-----Че съм вцепенена
That
I just disappear-----Че просто изчезвам
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Припев:
So go on and fight me-----Хайде давай,пребори ме
Go on and scare me to death-----Давай,изпаши ме до смърт
Tell me
I asked for it-----Кажи ми,че съм си го търсила
Tell me
I'll never forget-----Кажи ми,че никога няма да го забравя
You could give me anything but love-----Можеш да ми дадеш всичко,
Anything but love-----Но не и любов

Does it feel good tonight-----Хубаво ли ти е тази нощ
Hurt me with nothing-----Нараняваш ме така лесно
Some sort of sick satisfaction-----Нещо като извратено удоволствие,
You get from mimd fucking-----Което изпитваш при чукане

Oh stripped down to my naked core-----Разкрита до голата си сърцевина
The darkest corners of my mind are yours-----Най-тъмните кътчета от ума ми ти приндлежат
That's where you live-----Ти живееш там
T
hat's where you breathe-----Ти дишаш там

So go on and fight me-----Хайде давай,пребори ме
Go on and scare me to death-----Давай,изпаши ме до смърт
Dare me to leave you-----Накарай ме да те напусна
Tell me
I'd never forget-----Кажи ми,че никога не бих го забравила
You could give me anything but love-----Можеш да ми дадеш всичко,
Anything but love-----Но не и любов

Without any faith-----Без вяра
Without any light-----Без светлина
Can dare me to live-----Можеш да ме накараш да живея
I'm living a lie-----Живея в лъжа
Inside
I am dead-----Вътрешно съм мъртва

So go on and fight me-----Хайде давай,пребори ме
Go on and scare me to death-----Давай,изпаши ме до смърт
I'll be the victim-----Аз ще съм жертвата
You'll be the voice in my head-----Ти ще си гласът в моята глава
You could give me anything but love
-----Можеш да ми дадеш всичко,
Anything but love
-----Но не и любов

1 коментара:

Анонимен каза...

prekrasen prewod ;[[