One Republic - Stop And Stare /по поръчка/


This town is colder now-----Сега градът е по-студен
I think it's sick of us-----Мисля,че му е писнало от нас
It's time to make our move-----Време е да се преместим
I'm shakin off the rust-----Отърсвам се от ръждата
I've got my heart set on anywhere but here-----Сърцето ми е навсякъде,но не и тук
I'm staring down myself-----Свеждам погледа си
Counting up the years-----Изброявам годините
Steady hands, just take the wheel-----Хващам кормилото здраво
And every glance is killing me-----Всеки поглед ме убива
Time to make one last appeal-----Време е да отправя последното си желание
For the life I lead-----За живота, който водя
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Припев:
Stop and stare-----Спирам и се взирам
I think I'm moving but I go nowhere-----Мисля си,че се движда,но не е така
Yeah I know that everyone gets scared-----Да,знам,че всички се плашат
But I've become what I can't be-----Но съм се превърнал в нещо,което не мога да бъда
Stop and stare-----Спирам и се взирам
You start to wonder why you're 'here' not there-----Започваш да се чудиш защо си тук,а не там
And you'd give anything to get what's fair-----И би дал всичко за да получиш справеливост
But fair ain't what you really need-----Но в действителност не от нея се нуждаеш

Oh, can you see what I see-----Можеш ли да видиш това,което и аз?

They're tryin to come back-----Те се опитват да се завърнат
All my senses push-----Чувствата ми ме карат
Un-tie the weight bags-----Да разопаковам тежките си чанти
I never thought I could-----Никога не съм мислил,че бих могъл
Steady feet, don't fail me now-----Моля се,крака ми да не ме предадат точно сега
Gonna run till you can't walk-----Ще бягам,докато ти вървиш
But something pulls my focus out-----Но нещо ме разсейва
And I'm standing down-----И се спирам

Припев х 1

Oh, you don't need-----Нямаш нужда
What you need, what you need-----От какво се нуждаеш,от какво?

Stop and stare-----Спирам и се взирам
I think I'm moving but I go nowhere-----Мисля си,че се движда,но не е така
Yeah I know that everyone gets scared-----Да,знам,че всички се плашат
But I've become what I can't be-----Но съм се превърнал в нещо,което не мога да бъда
Oh, do you see what I see-----Виждаш ли това,което и аз?

2 коментара:

Анонимен каза...

Благодаря много!Много ми харесва. :)

Unknown каза...

ako moje 6te mi prevedete li novata pesen na One Republic-Say All I Need .... Blagodarq predvarittelno