Delinquent ft Kcat - My Destiny


Don't need to think to hard-----Не е необходимо да мисля дълго,
About what to say to you-----Какво точно да ти кажа
Words come so easily-----Думите идват лесно,
Because what I say is the truth-----Защото казвам истината
You don’t need to worry about me-----Не трябва да се безпокоиш за мен
I don’t need nothing but you and you know it-----Единсвено от теб се нуждая,знаеш го
Baby, I would give you anything-----Скъпи,бих ти дала всичко
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Припев:
Feels like you was someone I knew-----Сякаш вече те познавам
Could have sworn we met before-----Мога да се закълна,че сме се срещали преди
Feels like in the past that history-----Сякаш това е история от миналото
Maybe you’rе just my destiny-----Може би ти просто си моята съдба

Припев х 1

There’s no one else I know-----Не познавам никой друг,
That knows me better then you-----Който да ме познава по-добре от теб
Got an effect on me-----Въздействаш ми
Change me for the good-----Променяш ме за добро
If I had never met you-----Ако не те бях срещнала,
The way I feel I would not know how to show it-----Нямаше да знам,как да изразя това си чувство
You brought out the best in me-----Краш ме да показвам най-доброто от мен

Припев х 2

You’re giving me more-----Даваш ми дори повече,
Then I could ever dream-----От това,за което съм мечтала
You’re inspirational to me-----Ти ме вдъхновяваш
You’re my destiny-----Ти си моята съдба
We are ment to be-----Писано ни е да бъдем заедно

Припев х 2

2 коментара:

Анонимен каза...

mm zdr shte prevedesh li na kat deluna ft. elephant man-whine up i na chris brown-with you tnx predvaritelno ;]]

Анонимен каза...

zdr.mnogo bih se radvala ako prevede6 pesenta na kat deluna ft. elephant man-whine up.mersi predvaritelno