Lee Ryan - Real Love


Some people find it hard to see-----За някои хора е трудно да го проумеят
Oh yes they do-----Да,трудно им е
But everytime you look at me-----Но когато ти погледнеш в мен
No doubt about it-----Няма съмнение,
You and me we've got...-----Че аз и ти имаме
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Припев:
Real Love can’t stop it now-----Истинска любов,вече не можем да я спрем
Real Love can’t hold it down----- Истинска любов,не можем да я сдържаме
Real Love if I needed to i'd give it all up for----- Истинска любов,ако трябва ще зарежа всичко само заради нея
Real Love don't ask for more-----Истинска любов,не искайте повече
Real Love I'm livin for-----Истинска любов,за нея живея
Real Love----- Истинска любов
If you feel love -----Ако усещате любовта
P
ut your hands together like this yo-----Хванете се за ръце
Put your hands together like this yo-----Хванете се за ръце

The way that I feel about you girl-----Това,което чувствам към теб
I wouldn't trade it
-----Не бих продал
For all of the money in the world
-----Дори и за всичките пари на света
C
oz I can feel it-----Защото мога да го почувствам
You and me we've got...
-----Аз и ти имаме...

Припев х 1

Now I wake up in the morning
-----Събуждам се на сутринта
A
nd feel you next to me-----И те усещам до мен
You know I'm blessed from above-----Знаеш,че съм благословен отгоре
Coz its all so clear to see-----Защото се вижда толкова ясно,
T
hat I got real love-----Че притежавам истинската любов
Yes I got real love oh yeah yeah-----Да,притежавам истинската любов

Припев х 1


The love I got for my people-----Любовта,която имам за хората ми
The love I got for my family----- Любовта,която имам за семейството ми
The love I got for my music----- Любовта,която имам за музиката ми
The love I got for you----- Любовта,която имам за теб
This is real love-----Това е истинската любов
T
his is real love----- Това е истинската любов
If you feel love....----- Ако усещате любовта
Put your hands together like this yo
----- Хванете се за ръце
Put your hands together like this yo----- Хванете се за ръце