Jennifer Lopez - Hold It,Don't Drop It


Припев:
You don’t know what your doin’-----Не знаеш какво правиш
What you’re doin to me-----Не знаеш какво ми причиняваш
Try to stop it, can’t stop it-----Опитвам се да спреш,не можеш
Cuz you got what I need-----Ти имаш това,което искам
You got me all open -----Бях цялата твоя
And now you’re tryin to leave-----А сега се опитва да си тръгнеш
Hold it don’t drop it, don’t drop it-----Задръж не спирай,не спирай
Stop it, can’t stop it, won’t stop it-----Спри,не можеш да го спреш,не можеш

Everytime I try to run-----Всеки път,когато искам да избягам
Somethin keeps stoppin me-----Нещо все ме спира
I try my best to turn around-----С всички сили се опитвам да се обърна
But your touch won’t let me leave-----Но твоят допир не ще ме остави
I cant control it-----Не мога да го контролирам
You put somethin inside of me-----Сложил си нещо в мен
Cuz you're a problem-----Защото ти си проблем
Boy you must have poisoned me-----Момче,трябва да си ме отровил с нещо
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Припев х 1

Boy I must be buggin-----Сигурно съм полудяла
Let you play those games I don’t understand-----Да те оставям да играеш игрички,които не разбирам
I’ll be that yo-yo on a string-----Ще бъда твоето йо-йо на конче
Roll it down I’ll come right back to your hand----И винаги,когато апдам, ще се връщам към ръката ти
I make excuses-----Продължавам да се извинявам
But we keep on rockin anyway-----И все пак ние се забавляваме
But it aint workin-----Но нещо не се получава
When I let you go you make me stay-----Когато те оставя да си тругнеш,ти пък ме караш да остана

Припев х 1

Won’t let, me leave-----Няма да ме оставиш
Control of me-----Имаш контрол над мен
You got, what I need-----Имаш каквото искам
Hold it don’t drop it, don’t drop it-----Продължавай,не спирай,не спирай
Stop it, can’t stop it, won’t stop it----- Спри,не можеш да го спреш,не можеш
Won’t let you go-----Няма да те пусна
Can’t let you leave-----Не мога
I need your love-----Нуждая се от любовта ти
Inside of me-----Вътре в мен
You got control-----Имаш контрол
Control of me-----Контрол над мен
Hold it don’t drop it, don’t drop it-----Продължавай,не спирай,не спирай
Stop it, can’t stop it, won’t stop it----- Спри,не можеш да го спреш,не можеш

Припев х 2

4 коментара:

Анонимен каза...

мерси много за превода...песента е страхотна
ще мога ли да те помоля да ми преведеш песента на Madonna-Don't cry for me Argentina
благодаря ти предварително =]

Анонимен каза...

izvinqvai 4e te zanimavam moje prevoda na pesenta na morandi-angels i na morandi-afrika pls pls predvaritelno ti blagodarq

Анонимен каза...

hey zdrasti mn qki prevodi ima v v tva sait4e :p 6te moje6 li da mi prevede6 na Eminem-lose yourself adie bye ot men :)

Анонимен каза...

Здравей! Правиш страхотни преводи! А дали ще може да преведеш на Rihanna Feat. Ne-Yo-Hate that I love you? Предварително благодаря!