Backstreet Boys - Helpless When She Smiles


She keeps the secrets in her eyes-----Тя пази тайните в очите си
She wraps the truth inside her lies-----Тя забулва истината в лъжи
Just when I can't take what she's done to me-----Когато не мога да понеса това,което ми причини
She comes to me-----Тя идва
And leads me back to paradise-----И ме връща обратно в рая

She's so hard to hold-----Толкова е трудно да я задържиш
But I can't let go-----Но не мога да я пусна просто така
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Припев:
I'm a house of cards in a hurricane-----Аз съм къща от карти в ураган
A reckless ride in the pouring rain-----Безразсъдна разходка в проливния дъжд
She cuts me and the pain is all I wanna feel-----Тя ме наранява и всичко,което искам да усещам,е болката
She danced away just like a child-----Танцуваше свободно като дете
She drives me crazy, drives me wild-----Тя ме влудява,подлудява ме
But I'm helpless when she smiles-----Но съм безпомощен,когато се усмихне

Maybe I'd fight it if I could-----Може би щях да се боря,ако можех
It hurts so bad, but feels so good-----Боли толкова много,но чувството е така хубаво
She opens up just like a rose to me-----Те се разкри като роза за мен
When she's close to me-----Когато е до мен
Anything she asked me to, I would-----Бих направил всичко,което пожелае

It's out of control-----Нещата са извън от контрол
But I can't let it go-----Но не мога да я пусна просто така

Припев х 1

When she looks at me-----Когато тя погледне в мен
I get so weak-----Ставам толкова слаб

Припев х 1

2 коментара:

Анонимен каза...

moje li pesni4kata na kelly clarkson-beautiful disaster da mi prevede6

Анонимен каза...

Blagodarq za prewoda na tazi strahotna pesen.Molqte ako moje6 da prewede6 pesenta na AJ Mclean-London