Cascada - What hurts the most /по поръчка/


I can take the rain on the roof of this empty house-----Мога да понеса дъжда по покрива на тази празна къща
that don't bother me-----Това не ме притеснява
I can take a few tears now and then and just let them out-----Мога да понеса стичащите се сълзи
I'm not afraid to cry-----Не се страхувам да плача
Every once in a while even though goin on with you gone still upsets me-----Това,че те няма все още ме разтройва
There are days-----Има дни,в които
Every now and again i pretend i'm okay but that's not what gets me-----Се пресрувам,че съм добре,но това не е най-лошото
http://prevod-pesni.blogspot.com/

Припев:
What hurts the most, was being so close-----Това,от което ме боли най-много е,че бях толкова близо
And having so much to say-----И имах толкова много да ти кажа
And watchin you walk away-----А те гледах да си тръгваш
Never knowing, what could have been-----Не знаех,какво може да стане
And not seein that lovin you-----Не осъзнавах,че те обичам
Is what i was tryin to do-----Но поне се опитвах

It's hard to deal with the pain of losing you everywhere i go-----Трудно е да се справям с болката от загубата ти,където и да отида
But i'm doin it-----Но все пак го правя
It's hard to force that smile when i see our old friends and i'm alone-----Трудно е да се усмихвам,когато срещна старите ни приятели,а теб те няма до мен
Still harder gettin up, gettin dressed, livin with this regret-----Става все по-трудно да ставам,да се обличам,да живя с тази скръб
But i know if i could do it over-----Но знам,че за да я преудолея
I would trade, give away all the words that i saved in my heart that i left unspoken-----Трябва да освободя всички тези думи,които останаха неизказани в моето сърце

Припев х 1

I'm not afraid to cry-----Не се страхувам да плача
Every once in a while even though goin on with you gone still upsets me-----Това,че те няма все още ме разтройва
There are days-----Има дни,в които
Every now and again i pretend i'm okay but that's not what gets me-----Се пресрувам,че съм добре,но това не е най-лошото

Припев х 1

1 коментара:

Анонимен каза...

E tazi pesen e strahotna!