Plain White T's - Hey There Delilah

Hey there Delilah-----Хей ти там,Дилайла
What's it like in New York City?-----Какво е да си в New York?
I'm a thousand miles away-----Аз съм на хиляди мили от теб
But girl tonight you look so pretty-----Но изглеждаш прекрасно тази вечер
Yes you do-----Да,така е
Times Square can't shine as bright as you-----Дори Times Square не може да блести така ярко както теб
I swear it's true-----Заклевам се,така е

Hey there Delilah----- Хей ти там,Дилайла
Don't you worry about the distance-----Не се безпокой за голямото разстояние
I'm right there if you get lonely-----Ще съм до теб,ако се почувстваш самотна
Give this song another listen-----Просто си пусни тази песен
Close your eyes-----Затвори очи
Listen to my voice it's my disguise-----И чуй гласа ми
I'm by your side-----До теб съм
http://prevod-pesni.blogspot.com/

Припев:

Oh it's what you do to me-----Ти ми направи това

Oh it's what you do to me-----Ти ми направи това

Oh it's what you do to me-----Ти ми направи това

Oh it's what you do to me-----Ти ми направи това

What you do to me-----Какво ми направи

Hey there Delilah----- Хей ти там,Дилайла
I know times are getting hard-----Знам,че времената стават трудни
But just believe me girl-----Но ми повярвай
Someday I'll pay the bills with this guitar-----Някой ден ще плащм сметките с тази китара
We'll have it good-----Ще си живеем добре
We'll have the life we knew we would-----Ще имаме живота,за който си мечтаехме
My word is good-----Светът ми е добър

Hey there Delilah----- Хей ти там,Дилайла
I've got so much left to say-----Имам толкова още да ти кажа
If every simple song I wrote to you-----Ако всяка малка песничка,която съм написал за теб
Would take your breath away-----Можеше да ти спре дъжа
I'd write it all-----Щях да изпиша дозина
Even more in love with me you'd fall-----Щеше да се влюбваш в мен все повече
We'd have it all-----Щяхме да си имаме всичко

Припев х 1

A thousand miles seems pretty far-----Разстоянието изглежда доста голямо
But they've got planes and trains and cars-----Но има самолети,влакове и коли
I'd walk to you if I had no other way-----И бих дошъл при теб,ако нямаше друг начин
Our friends would all make fun of us-----Нашите приятели щяха да ни се присмиват
and we'll just laugh along because we know-----А ние само щяхме да се усмихваме,
That none of them have felt this way-----Защото знаем,че никой от тях не се е чувствал така
Delilah I can promise you-----Дилайла,мога да ти обещая
That by the time we get through-----Че докато не го направим
The world will never ever be the same-----Светът няма да бъде същия
And you're to blame-----И ще си виновна

Hey there Delilah----- Хей ти там,Дилайла
You be good and don't you miss me-----Бъди добра и няма да ти липсвам
Two more years and you'll be done with school -----Още две години и ще завършиш училище
And I'll be making history like I do-----А аз щя правя история,както и сега
You know it's all because of you-----Знаеш,че всичко това е заради теб
We can do whatever we want to-----Можем да направим каквото си пожелаем
Hey there Delilah here's to you-----Хей ти там,Долайла,това е за теб
This ones for you-----Това е за теб

Припев х 1

2 коментара:

Анонимен каза...

Ще може ли превод на песента на Alex C-Du Hast Den Schonsten Arsch??Моля.Благодаря предварително.знам че заглавието е ИМАШ НАЙ-ГОТИНОТО ДУПЕ НА СВЕТА , но искам целия текст!

Isla каза...

песента отдавна е преведена ;)