Rihanna ft Ne-Yo - Hate That I Love You


That’s how much I love you-----Толкова много те обичам
That’s how much I need you
-----Така силно се нуждая от теб
And I can’t stand ya
-----А не мога да понасям
Must everything you do-----Че всичко,което правиш
make me wanna smile-----Ме кара да искам да се усмихна
Can I not like it for awhile-----Не може ли да не ми хареса поне за малко

No...
-----Не...
but you won’t let me-----Но ти няма да ме пуснеш
You upset me girl-----Ти ме разстройваш
then you kiss my lips-----Тогава ме целуваш
All of a sudden I forget-----И изведнъж забравям
that I was upset-----Че бях разстроен
Can’t remember what you did-----Не мога да си спомня какво направи
But I hate it-----Но го ненавиждам

You know exactly what to do
-----Знаеш точно какво да направиш
So that I can’t stay mad at you-----За да разсеяш гнева ми
For too long, that’s wrong-----За твърде дълго,това не е правилно

Girl, I hate it
-----момиче,знаеш че го мразя
You know exactly how to touch-----Знаеш точно как да докоснеш
So that I don’t wanna fuss and fight no more-----За да не се нервирам повече
So I despise that I adore you-----И презирам това,че те обожавам
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Припев:
And I hate how much I love you -----Мразя това,че те обичам толкова много
I can’t stand how much I need you
-----Не мога да понасям това,че се нуждая така силно от теб
And I hate how much I love you
-----Мразя това,че те обичам толкова много
But I just can’t let you go-----Но не мога да те оставя да си тръгнеш
And I hate that I love you so..-----Мразя това,че те обичам така

And you completely know the power that you have
-----Ти много добре знаеш,каква сила притежаваш
The only one that makes me laugh-----Единствената,която може да ме накара да се усмихна

Sad and it’s not fair how you take advantage of the fact that I-----Тъжно и не е честно,че се възползваш от факта
Love you beyond the reason why
-----Че те обичам без причина
And it just ain’t right-----Това не е правилно

Припев х 1

One of these days maybe your magic won’t affect me-----Скоро може би твоята магия няма да ми действа
And your kiss won’t make me weak
-----И целувката ти няма да ме разтапя
But no one in this world knows me the way you know me-----Ни никой на този свят не ме познава като теб
So you’ll probably always have a spell on me..-----Така че вероятно винаги ще имаш влияние върху мен

That’s how much I love you
-----Толкова много те обичам
How much I need you-----Толкова силно се нуждая от теб
That’s how much I need you-----Толкова силно се нуждая от теб
That’s how much I love you-----Толкова много те обичам
That’s how much I need you-----Толкова силно се нуждая от теб

That’s how much I love you-----Толкова много те обичам
How much I need you-----Толкова силно се нуждая от теб
That’s how much I need you-----Толкова силно се нуждая от теб
That’s how much I love you-----Толкова много те обичам
That’s how much I need you-----Толкова силно се нуждая от теб
And I hate that I love you sooo...-----Мразя това,че те обичам така

Припев х 1

And I hate that I love you so.. -----
Мразя това,че те обичам така

2 коментара:

Анонимен каза...

glupava pesen oba4e melodiqta e jestoka ;p

Анонимен каза...

pff pesenta e neveroqtna :]]]