Aly & Aj - Potential Breakup Song


it took too long-----Отне ти твърде много време
it took too long-----Отне ти твърде много време
It took too long for you to call back-----Да ми се обадиш отново
and normally I would just forget that-----Обикновено просто бих забравила
except for the fact that it was my birthday-----Като изключим факта че беше рожденият ми ден
my stupid birthday-----Тъпият ми рожден ден

I played along-----Поиграх си доста
I played along-----поиграх си доста
I played along, rolled right off my back-----Въртейки се около себе си
But obviously my armor was cracked-----Но очевидно защитата ми се бе пропукала
what kind of a boyfriend would forget that?-----Какво гадже трябва да си,за да забравиш нещо такова
who would forget that?-----Кой би забравил нещо такова?

The type of guy who doesn't see-----Типът момчета,които не разбират
what he has until she leaves-----Какво имат,докато не го изгубят
Don't let me go-----Не ме оставяй да си тръгна
Cause without me you know your lost-----Защото знаеш,че без мен си изгубен
Wise up now or pay the cost-----Поумней или плати цената
soon you will know-----Скоро ще разбереш
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Припев:
You're not livin' til you're livin'-----Не живееш,докато не заживееш с мен
Livin' with me-----Заживееш с мен
You're not winnin' till you're winnin'-----Не печелиш,докато не спечелиш мен
Winnin' me-----Спечелиш мен
You're not gettin' til you're gettin'-----Не получаваш,докато не получиш мен
Gettin' me-----Получиш мен
You're not livin' til you're livin'-----
Не живееш,докато не живееш
Livin' for me-----Живееш за мен

This is the potential breakup song-----Това е потенциална песен за раздяла
our album needs just one-----На албума ни му трябва само една такава
Oh baby please please tell me-----Бейби,моля моля кажи ми

We got along-----Преживяхме доста
we got along-----Преживяхме доста
We got along until you did that-----Докато направиш това
now all I want is just my stuff back-----А сега всичко което искам е да ми върнеш нещата обратно
do you get that?-----Разбра ли?

let me repeat that-----Нека повторя
I want my stuff back-----Искам си нещата обратно

You can send it in a box-----Можеш да ги изпратиш в кутия
I don't care just drop it off-----Не ме интересува,просто я остави
I won't be home-----Няма да съм си вкъщи
Cuz without me you know you're lost-----Защото знаеш,че без мен си изгубен
minus you, i'm better off-----Без теб съм много по-добре
Soon you will know-----Скоро ще разбереш

Припев х 1

You can try you can try-----Можеш да опиташ,можеш
You know i know it'll be a lie
-----И ти и аз знаем,че ще бъде лъжа
Without me you're gonna cry-----Ще плачеш без мен
So you better think clearly, clearly-----Така че си помисли добре
Before you nearly, nearly-----Преди да почти да си
Bust up the situation that you gonna miss dearly, dearly-----Развалил положението,което ще ти липсва
C'mon-----Хайде

Припев х 1

This is the potential breakup song-----Това е потенциална песен за раздяла
our album needs just one-----На албума ни му трябва само една такава
Oh baby please please tell me-----Бейби,моля моля кажи ми

This is the potential
breakup song-----Това е потенциална песен за раздяла
please just admit you're wrong-----Само приеми,че си сгрешил
which will it be?-----Какво ли ще е то?
which will it be?-----Какво ли ще е то?

2 коментара:

Анонимен каза...

Има някои грешки.

I played along - Поиграх си покрай теб ( Като за подкрепа , да правя като теб_
I played along - Поиграх си покрай теб
I played along - Поиграх си покрай теб
Rolled right off my back - Падна ми от гърба ( Като падна ми камък от сърцето ,тежест)

И на последния текст на първото изречение не е пак "This is the potential BREAK up song" a e "Тhis is the potential MAKE up song" ;]

rali4ka каза...

aly & aj sa strahotni no bih iskala da popitam 4oveka koito pravi bloga znae ot kade moga da izteglq o6te tehni pesni. imam potential breakup song kato pesen no bih jelala da imam i klipa. molq pomognete mi ot kade da go izteglq?