Sugababes - Denial


Изтегли песента /Save target as/

Somewhere in the back of my mind------Някъде в най-задънените кътчета на ума ми
Secretly I know you will find------Тайничко си знам,че ще откриеш
Way amongst the blushing and glow------Път измежду блясъка и грима
Teach me all the things I don't show------Научи ме на всичко,което все още не мога

Mystery's a beautiful thing------Потайността е красиво нещо
What a gift a woman can bring------Никога не знаеш,каква дарба може да има жената
Never let it out just like that------Тя никога не я показва просто така
Let him slowly figure it out------Нека той сам разбере каква е

How can a flower bloom------Как може едно цвете да разцъфти
Just over a day?------Само за ден?
And at night------А през нощта
You've got to let the water drain in------Трябва да го оставиш да поеме водата
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Припев:
I didn't want to fall in love with you------Не исках да се влюбвам в теб
I didn't want to know the things I knew------Не исках да зная нещата,които знаех
It wasn't until I look into the mirror------Не беше така,докато не погледнах в огледалото
Denial------Отричах

You were like a power of nature------Ти беше като
Telephatic beautiful creature------Телепатично красиво създание
Understanding all my weakness------Толерантен всичките ми слабости
Patient love and know when it reaches------Търпеливо обичаш знаеш,когато успееш

Cynical and that was just me------Скептична-такава бях аз
You were never supposed to be------Ти не трябваше да бъдеш
Part of what I would call amazing------Част от това,което наричам прекрасно

It took so long to finally see------Отне ми твърде дълго,за да разбера

How can a flower bloom------Как може едно цвете да разцъфти
Just over a day?------Само за ден?
And at night------А през нощта
You've got to let the water drain in------Трябва да го оставиш да поеме водата

Припев х 2

I see the way the pain goes like open minds for us------
No complicated barriers to hold us back------Без бариери,които да могат да ни спрат

Припев х 2

5 коментара:

Анонимен каза...

може ли превод на P.Daddy-Best Friend ..благодаря предварително

Анонимен каза...

mn dobur prevod:)a dali shte moje da prevedesh ako Sugababes - Now you are gone :):):):):):):):)::):):):)

Isla каза...

dokolkoto znam tazi pesen nqma klip. izberi si nqkoq druga,s udovolstvie 6te q preveda poneje mn obi4m sugababes :)

Анонимен каза...

dam za jalost nqma.ami togava sugababes - Caught In A Moment :):)

Анонимен каза...

mn dobra pesen a dumite sa fantasti4ni