Killerpilze - Ich kann auch ohne duch

Ich wache jetzt auf–––––Събуждам се сега
war wie benommen–––––Бях като зашеметен
mein Blick ist verklärt–––––Вече виждам по-ясно
ich seh' dein Bild nur verschwommen–––––Само твоята снимка ми е неясна
Du bist nicht mehr hier–––––Вече те няма
was ist passiert?–––––Какво се е случило?
Ich weiß es noch nicht ganz genau–––––Все още не знам с точност
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Припев:
Ohne dich, denkst du kann ich nicht-----Мислиш си,че не мога без теб
Da draußen gibt's ja noch viel mehr-----Но навън има толкова много момичета
Ohne dich, denkst du kann ich nicht-----Мислиш си,че не мога без теб
Da draußen gibt's ja noch viel mehr-----Но навън има толкова много момичета

Wir hatten ja Streit-----Карахме се
eine uns'rer Diskussionen-----Още една от нашите "дискусии"
du denkst ich komm' zurück-----Мислиш си,че ще се върна
täusch' dich nicht ich kann auch ohne-----Лъжеш се,мога и без теб
Ich lach' dich jetzt aus-----Смешна си
du hast es dir versaut-----Провали се
du bist jetzt nicht mehr meine super Traumfrau-----Вече не си моето момиче-мечта

Припев х 1

Du hast keine Chance-----Нямаш шанс
für mich ist es vorbei-----За мен вече си минало
Kein Weg fährt zurück, es tut mir auch Leid-----Сори,няма път назад
Auf Wiederseh'n, es hat mich gefreut-----До виждане,беше ми приятно
Vielen Dank für die Aufmerksamkeit-----Благодаря за вниманието

Припев х 1

Ohne dich, denkst du kann ich nicht-----Мислиш си,че не мога без теб
Nur du allein gibst für mich nicht-----Вече не струваш нищо за мен
genug her-----Стига вече
Ohne dich, denkst du kann ich nicht-----Мислиш си,че не мога без теб
Der Abschied fällt mir nicht sehr schwer-----Раздялата не ми се струва трудна

3 коментара:

Анонимен каза...

Mnogo mi haresva bloga.Bih iskala da te pomolq da prevede6 Push na Enrique Iglesias i Lil' Wayne

Анонимен каза...

molqte bili prevela pesenta na morandi-angels i morandi-africa pls pls predvaritelno ti blagodarq

Анонимен каза...

МНОГО благодаря за превода!Работата по превеждането на всяка песен не е лесна,апък тези които се оплакват да седнат да си превеждат сами! =) Благодаря много за този и изобщо за всички преводи!Не за първи път ползвам блога и 10х!