Beyonce - Flaws And All /по поръчка/


I'm a train wreck in the morning-----Сутрин съм като развалина
I'm a bitch in the afternoon-----Следобед съм кучка
Every now and then without warning-----По всяко време,без предопреждение,
I can be really mean towards you-----Мога да бъда зла към теб
I'm a puzzle yes indeed-----Аз съм като пъзел
Ever complex in every way-----Труден и заплетен
And all the pieces aren't even in the box-----В кутията дори не са всички части
And yet, you see the picture clear as day-----А ти виждаш картината ясна като ден
http://prevod-pesni.blogspot.com/

Припев:

I don't know why you love me-----Не знам,защо ме обичаш
And that's why I love you-----И тчно за това обичам
You catch me when I fall-----Ти ме хващаш,когато падам
Accept me flaws and all-----Приемаш всичките ми недостатъци
And that's why I love you-----И точно за това те обичам
And that's why I love you-----И точно за това те обичам
And that's why I love you-----И точно за това те обичам


I neglect you when I'm working
-----Пренебрегвам те,когато работя
When I need attention I tend to nag
-----Когато искам внимание,започвам да се заяждам
I'm a host of imperfection
-----Имам куп недостатъци
And you see past all that
-----Но ти не им обръщаш внимание
I'm a peasant by some standards
-----Невъзпитана съм по някои стандарти
But in your eyes I'm a queen
-----Но в твоите очи съм кралица
You see potential in all my flaws
-----Ти виждаш потенциал в недостатъците ми
and that's exactly what I need
-----А аз се нуждая точно от това

Припев х 2

3 коментара:

Анонимен каза...

Moje li prevod na:Timbaland-Time i P.Diddy & Keri Hilson-After Love.Pozdravi :)

Анонимен каза...

Moje li prevod na:Timbaland-Time i P.Diddy & Keri Hilson-After Love.Pozdravi :)

Анонимен каза...

moje li prevod na Kat Deluna-Whine up