Lenny Kravitz - I'll Be Waiting

He broke your heart-----Той разби сърцето ти
He took your soul
-----Отне ти душата
You're hurt inside
-----Дълбоко си наранена
Because there's a hole
-----Сякаш има дупка в теб
You need some time
-----Нуждаеш се от малко време,
To be alone
-----Е което да бъдеш сама
Then you will find
-----Тогава ще откриеш това,
What you always know
-----Което винаги си знаела

I'm the one who really loves you baby
-----Аз съм този,който наистина те обича
I've been knocking at your door
-----Аз чукам на врата ти
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Припев:
As long as I'm living, I'll be waiting-----Докато съм жив ще чакам
As long as I'm breathing, I'll be there-----Докато дишам ще съм там
Whenever you call me, I'll be waiting-----Когато и да ме повикаш,аз ще чакам
Whenever you need me, I'll be there-----Когато и да се нуждаеш от мен,ще съм там

I've seen you cry-----Виждам те да плачеш
Into the night-----През нощта
I feel your pain-----Чувствам болката ти
Can I make it right-----Мога ли да ти помогна
I realized there's no end inside-----Разбрах,че крахят още не е дошъл
Yet still I'll wait-----Аз все още чакам
For you to see the light-----Да видиш светлината

I'm the one who really loves you baby-----Аз съм този,който наистина те обича
I can't take it anymore-----Не мога повече така

Припев х 1

You are my only I've ever known-----Ти си единсвената,която познавам
That makes me feel this way-----И която ме кара да се чувствам така
Couldn't on my own-----Не може лид а си моя
I want to be with you until we're old-----Искам да остаярея с теб
You have the love you need right in front of you-----Любовта,от която се нуждаеш,е точно пред теб
Please come home-----Моля те,ела си

Припев х 2

1 коментара:

kapriss каза...

macka kefi6 me....mn ti blagodarq 4e si prevela i pesen na lenny kravitz...lubim mi e!prodaljavai da prevejda6...otdava ti se...;)