Booty Luv - Some Kinda Rush


Припев:
Feels like some kinda rush-----Сякаш нещо ме облива
Yeah yeah, so good-----Да,да,толкова е хубаво
Wanna show you how I feel-----Искам да ти покажа,как се чувствам
Can’t get enough-----Не мога да се насладя
Turn it up-----Усили музиката

It’s like some kinda drug-----Това е нещо като наркотик
Irresistible lust-----Непреодолимо желание
It flows through my body,-----Тече по вените ми
It’s lifting me up-----Кара ме да летя
So outta control,-----Извън контрол
Taking over my soul-----Обзема моята душата
I can’t escape it-----Не мога да избягам
Cause I’m caught in the zone-----Защото вече съм част от това

My pulse flows to the tempo-----Пулсът ми се слива с темпото
Oh I-----О аз
I just can’t escape, feeling tied and tied again-----Не мога да избягам,
Can’t stop cause I’ve never felt so alive-----Не мога да спра,защото никога преди не съм се чувствала така жива

Припев х 2

What feeling is this?-----Какво е това чувство?
A desirable bliss-----Привлекателно блаженство
Gives me butterflies-----Чувствам гъделичкането в корема
Feels like my first kiss-----Като при първата целувка
I just can’t deny-----Не мога да го отрека
I need this feeling to heal my belief in the moment-----Нуждая се от това чувство,за да заздрави вярата ми в този момент

My pulse flows to the tempo-----Пулсът ми се слива с темпото
Oh I-----О аз
I just can’t escape, feeling tied and tied again-----Не мога да избягам,
Can’t stop cause I’ve never felt so alive-----Не мога да спра,защото никога преди не съм се чувствала така жива

Припев х 2

Some kinda rush…-----Сякаш нещо ме облива
Can’t get enough…-----Не мога да се насладя
So turn it up…-----Увеличи музиката
So turn it up…-----Увеличи музиката

Припев х 2