Evanescence - Call me when you're sober



Don't cry to me.-----Не ми плачи
If you loved me,
-----Ако ме обичаше
You would be here with me.-----Щеше да си тук с мен
You want me,-----Искаш ме
Come find me.-----Хайде намери ме
Make up your mind.-----Вземи решение

Should I let you fall?
-----Трябва ли да те оставя да пропаднеш
Lose it all?-----Да загубиш всичко
So maybe you can remember yourself.-----Така може би ще се опомниш
Can't keep believing,-----Не мога повече да вярвам
We're only deceiving ourselves .-----Само се заблуждваме
And I'm sick of the lie,-----И ми писна от тази лъжа
And you're too late.-----И ти твърде много закъсня
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Припев:
Don't cry to me.-----Не ми плачи
If you loved me,
-----Ако ме обичаше
You would be here with me.-----Щеше да си тук с мен
You want me,-----Искаш ме
Come find me.-----Хайде намери ме
Make up your mind.-----Вземи решение

Couldn't take the blame.
-----Не можеш да понесеш вината
Sick with shame.-----Задавен от срам
Must be exhausting to lose your own game.-----Сигурно е изтощаващо да губиш собствената си игра
Selfishly hated,-----Себично мразен
No wonder you're jaded.-----Нищо чудно,че си празен
You can't play the victim this time,-----Вече не можеш да играеш жертвата
And you're too late.-----И твърде много закъсня

Припев х 1

You never call me when you're sober.
-----Никога не ме викаш,когато си трезвен
You only want it cause it's over,-----Искаш го само защото свърши
It's over.-----Всичко свърши

How could I have burned paradise?
-----Как можах да изгоря рая
How could I - you were never mine.-----Как можах-никога не си бил мой

So don't cry to me.
-----Така че,не ми плачи
If you loved me,-----Ако ме обичаше
You would be here with me.-----Щеше да си тук с мен
Don't lie to me,-----Не ме лъжи
Just get your things.-----Просто си вземи нещата
I've made up your mind.-----Взех решението вместо теб