Common ft Lily Allen - Drivin' Me Wild


Припев:
It's this thing now, that's drivin' me wild------Това е нещото сега,което ме влудява
I gotta see what's up before it gets me down-----Трябва да разбера какво става преди това да ме съсипе
It's this thing now, that's drivin' me wild
------Това е нещото сега,което ме влудява
I gotta see what's up before it gets me down------Трябва да разбера какво става преди това да ме съсипе
It's this thing now, that's drivin' me wild------Това е нещото сега,което ме влудява
I gotta see what's up before it gets me down------Трябва да разбера какво става преди това да ме съсипе
No it's not a mystery, it's everything------Не, не е мистерия,всичко е
http://prevod-pesni.blogspot.com/
She was the type to watch Oprah and the Today Show------Тя беше от типа гледащи Опра и Дъ Тудей Шоу
Be on the treadmill, uh, like "Okay, go"------Да си в механизъм,у, като "Добре,тръгвай"
Had a body, A body that you can't pay fo'------Имаше тяло,тяло,което не можеш да изплатиш
That mean she had some Ds on her but they wasn't fake though------Тоест имаше Ds по нея,въпреки,че не бяха менте
Had a drive for a drive for Rodeo------Имаше път за Rodeo
She spent pesos on those Lebeaus------Харчеше пари за Lebeaus
Spin class at the gym, strip tease on a pole------Колело във фитнеса, Стриптийз на кола
She was so obsessed with her body and clothes------Тя беше обсебена от тялото и дрехите си
To every party she goes, tryin hard to be chose------На всяко парти, се старае да бъде избрана
They say it's hard for a pimp but extra hard for these (hoes)------Казват,че е трудно за сводник,но е по-трудно за тези (копачите)
Readin Us and People Mag, tryna get the scoop------Четейки Us и People Mag,опитвайки се д вземат лопатата
Chasin a actor for a Bentley Coupe------Гонене на актьор за Bentley Coupe
She been through the ball player from the Clippers, then came the pumps------Тя беше с играчи на Clippers и тогава дойдоха сводниците
All thinkin she number one where she was just a jumpoff------Всички си мислеха,че тя е номер едно, а пък тя е просто кокона
Doin all she can for a man and a baby------Прави всичко,което може за мъж и бебе
Drivin herself crazy like the astronaut lady------Полудява като жена астронавт

Припев х 1

He had paper since we was in we was in high school-----Той имаше документи,когато бяхме в гимназията
Pop was a doc, mom taught at my school
-----Тати беше доктор, мама преподаваше в моето даскало
Lock with the rocks, in his ears he kept jewels-----С много ланци, с обици на ушите
One of the Diddy types, da D-D-Dame Dash dudes-----Нещо като Diddy, проклет луд пич
Pushed a Maserati Sport, readin the Robb Report-----Караше спортно Maserati, четейки Robb Report
Wanted to be Mike but he was never live at sports-----Искаше да бъде като Mike,но никога не спортуваше
Since golf is in he was on the drivin course-----Смяташе голфа за шофьорски курс
To live the rap life is what he was strivin for-----стремеше се да има рапърски живот
Spendin cash at the bar to get credit-----Харчеше на бара,за да взима кредит
Drinkin Chaundon just because Big said it-----Пиеше Chaundon ,само защото Големия каза
Rocked the fur in the summer so somebody'd pet it-----Ежеше се през лятото сякаш има някой да го глези
He had a fetish for shoes that's athletic-----Имаше фетиш към обувки,това е атлетично
Pathetic on his MySpace page half nekkid-----Смешно полугол на страницата си в MySpace
It's a shame what they do for fame and to be respected-----Срамно е какво правят за слава и респект
Joe, you coulda got it if you never woulda stressed it-----Joe,ти можеше да ги получиш,ако не бе насилил нещата

Припев х 1

They was one of them couples, people said they were the it
-----Тя бяха от двойките,за които хората казваха че за
Unbreakable, like Bobby and Whit-----Неразделни,като Bobby и Whit
Or Ryan and Reese, or Kimora and Russ-----или като Ryan и Reese,или Kimora и Russ
Relationships can be dead but look live to us-----Връзката им може да е приключила,но не си личи
I guess we all been through it where we try too much-----Мисля,че така става,когато насилваме нещата
Losin yourself and you're lyin and stuff-----Загубваш себе си,лъжеш и такива неща
Wishin for the diamond cuffs, in search of a ring-----Желаеш пръстенът да има диаманти
Where love is not a mystery it's everything-----Където любовта не е мистерия,тя е всичко

Припев х 1

Gets me down-----Съсипва ме
Gets me down
-----Съсипва ме
Gets me down-----Съсипва ме
Gets me down-----Съсипва ме
Gets me down-----Съсипва ме
Gets me-----Съсипва
No it's not a mystery, it's everything-----Не не е мистерия,всичко е