Girls Aloud - Sexy! No, No, No


Cos I've been sitting back,-----Защото седях отзад
no chance of falling,-----нямаше шанс да падна
hoping that nothing ever blows (no no)-----надявайки се,че няма да повее (не,не)
Boy, did you ever think-----Момче,мислил ли си някога,
that loving would be nothing more-----че да ме обичаш може да бъде нещо повече
than walking me home? (no no)-----от това да ме изпращащ до дома (не, не)
Cos I've been sitting back,-----Защото седях отзад
no chance of falling,-----нямаше шанс да падна
hoping that nothing ever blows (yeah yeah)-----надявайки се,че няма да повее (да,да)
Boy, did you ever think-----Момче,мислил ли си някога,
that loving would be nothing more----- че да ме обичаш може да бъде нещо повече
than walking me home? (no no)-----от това да ме изпращащ до дома (не,не)

Припев:
Did you tell him? No, no, no-----Каза ли му? Не, не, не
Give him kisses? No, no, no
-----Целуна ли го? Не, не, не
Whisper honey? No, no, no-----Шепнеше мило?Не, не, не
You're delicious? Hell no!-----Сладка ли си?О,не!
Were you dancing? No, no, no-----Танцувахте ли?Не, не, не
Sweet as toffee? No, no, no-----Сладка като бонбон?Не, не, не
You get his number? No, no, no-----Взели номера му?Не, не, не
Get him out for coffee? Hell yeah!-----Бяхте на кафе? По дяволите,да
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Припев х 1

I can't deny no way my d-d-dirty mind is saying-----Не мога да отрека,че в мръсните си мисли искам
Lover, come and get me, get me
-----той да дойде да ме вземе,вземе
But for a while I dropped that d-d-dirty style and I discovered-----Но за момент си представих този мръснишки стил и открих
That it's sexy, sexy
-----Това е секси,секси

But you're knock knock knocking again, boy
-----Но ти чукаш на вратата отново и отново
Woah oh, good aint good enough, gonna keep you waiting-----Не е достатъчно добре, ще почакаш още
Knock knock knocking again, boy-----Чукаш на вратата пак и пак,момче
Woah oh, get your sugar rush and do a little chasing-----Събери си всички сили и ела да ме хванеш

Припев х 1

From top to bottom, I'm a woman sunshine
-----От главата до петите аз съм слънчице
Ain't no damn reason you'll be leaving my side-----Няма причина за да ме оставиш сама
I give you nothing 'til you show me -----Нищо няма да ти дам,докато ти не ми покажеш
Something, something, something-----Нещо, нещо, нещо
Cos damn good loving's what -----Защото едно добро любене е това,
I''m really wanting, wanting-----Което наистина искам, искам

Hell yeah!
----- О да!

I can't deny no way my d-d-dirty mind is saying-----Не мога да отрека,че в мръсните си мисли искам
Lover, come and get me, get me
-----той да дойде да ме вземе,вземе
But for a while I dropped that d-d-dirty style and I discovered ----- Но за момент си представих този мръснишки стил и открих
That it's sexy, sexy-----Това е секси, секси

Sexy, sexy
-----Секси, секси