Tokio Hotel - Rette mich


Zum ersten Mal alleine-----За първи път сам
In unserem Versteck.-----В скривалището ни
Ich seh noch unseren Namen an der Wand----Все още виждам имената ни на стената
Und wisch sie wieder weg-----И ги избърсвам отново
Ich wollt dir alles anvertrauen.-----Искам всичко да ти доверя
Warum bist du abgehauen?-----Защо изчезна ти така?
Komm zurück-----Върни се
Nimm mich mit-----Вземи ме със себе си
http://www.prevod-pesni.blogspot.com
Припев:
Komm und rette mich,-----Ела и ме спаси
Ich verbrenne innerlich.-----Аз изгарям отвътре
Komm und rette mich-----Ела и ме спаси
Ich schaff’s nicht ohne dich-----Не мога да успея без теб
Komm und rette mich-----Ела и ме спаси
Rette mich-----Спаси ме
Rette mich-----Спаси ме

Unsere Träume waren gelogen-----------------Мечтите ни бяха излъгани
Und keine Träne echt.-----------------И без истински сълзи
Sag das das nicht wahr ist,-----------------Кажи,че не е истина
Sag’s mir jetzt.-----Кажи ми сега
Vielleicht hörst du irgendwo,-----Може би чуваш някъде
Mein SOS im Radio!-----Есоесът ми по радиото
Hörst du mich? Hörst du mich nicht?-----Чуваш ли ме? Не ме ли чуваш?

Припев х 1

Dich und mich-----Теб и мен
Dich und mich-----Теб и мен
Dich und mich-----Теб и мен
Ich seh noch uns’ren Namen-----Още виждам имената ни
und wisch sie wieder weg-----и ги избърсвам отново
Unsere Träume waren gelogen------Мечтите ни бяха излъгани
Und keine Träne echt------И без изстински сълзи
Hörst du mich? Hörst du mich nicht?-----Чуваш ли ме? Не ме ли чуваш?

Komm und rette mich,-----Ела и ме спаси
Rette mich-----Спаси ме

Припев х 1

6 коментара:

Анонимен каза...

edna ot nai qkite pesni4ki na TH.mn si gi obi4kam :)ina4e sait4ety e mega qkyy,mnogo yspex4eta

Анонимен каза...

mnogo iskam prevod na pesnichkite na nevada tan.PLSSSSSSS NEVADA TAN

Анонимен каза...

" mojeli prevod Na Flo Rida feat.Timbaland - Elevator"

Анонимен каза...

Имаш малки грешки в превода,не го казвам за да се правя на интересна а да ги поправиш
Unsere Träume waren gelogen-----------------Мечтите ни бяха лъжи

Isla каза...

това което си написал/а не е вярно. Това е чист пасив на глагола "лъжа". ако беше "мечтите ни бяха лъжи" щеше да е "Unsere Träume waren Lügen"

Анонимен каза...

m0je li prev0dche na Ali vs Laura-You Belong to me I Belong to you
plsssssss