Timbaland Ft. One Republic - Apologize


I'm holding on your rope,-----Държа се за твоето въже

Got me ten feet off the ground-----Висейки на 10 фута от земята
I'm hearin what you say-----Чувам,какво казваш
but I just can't make a sound-----Но не мога да издам дори и звук
You tell me that you need me-----Казваш ми,че се нуждаеш от мен
Then you go and cut me down, but wait-----И просто идваш да ме свалиш долу,но почакай
You tell me that you're sorry-----Казваш ми,че съжаляваш
Didn't think I'd turn around, and say...-----Но не помисли-мога да се обърна и да кажа...
http://prevod-pesni.blogspot.com
Припев:
It's too late to apologize
----- Твърде късно е да се извиняваш
it's too late-----Твърде късно е
I said it's too late to apologize-----Казах ти,твърде късно е да се извиняваш
it's too late-----Твърде късно е

I'd take another chance, take a fall-----Бих могъл да поема риска,да се пусна
Take a shot for you-----Да се опитам заради теб
And I need you like a heart needs a beat-----Нужда се от теб,както сърцето се нуждае да тупти
But it's nothin new-----Но нищо ново
I loved you with a fire red------Обичах те до огнено червено
Now it's turning blue, and you say...-----А вече всичко е синьо,а ти казваш
"Sorry" like the angel heaven let me think was you-----"Извинявай" като ангел дошъл от рая
But I'm afraid...-----Но съм уплашен

Припев х 3

I'm holding on your rope,-----Държа се на твоето въже
Got me ten feet off the ground-----Висейки на 10 фута от земята...

3 коментара:

Анонимен каза...

Просто невероятна песен, несравнима.....

Анонимен каза...

Песента е супер. А може ли певод на Give it to me?

Анонимен каза...

Pesenta e unikalno romantichna ...malko melanholichna..i mnogo mnogo hubava. predi dve sedmici ia chuh v brussels i ne mi izliza ot glavata.Tova e istinski chef-d'oeuvre!