Nightwish - Wish I Had An Angel /по поръчка/


I wish I had an angel-----Иска ми се да си имам ангел
For one moment of love-----За един момент на любов
I wish I had your angel tonight-----Иска ми се да имам твоят ангел тази вечер

Deep into a dying day-----Дълбоко в умиращия ден
I took a step outside an innocent heart-----Направих крачка извън невинното сърце
Prepare to hate me fall when I may-----
This night will hurt you like never before-----Тази нощ ще те заболи,както никога досега

Old loves they die hard-----Старата любов умира трудно
Old lies they die harder-----А старите лъжи още по-трудно
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Припев:
I wish I had an angel-----
Иска ми се да си имам ангел
For one moment of love-----За един момент любов
I wish I had your angel-----Иска ми се да имам твоят ангел
Your Virgin Mary undone-----Твоята загинала Дева Мария
I`m in love with my lust-----Влюбен съм в плътското желание
Burning angel wings to dust-----Изгаряйки до прах ангелски крила
I wish I had your angel tonight-----
Иска ми се да имам твоят ангел тази вечер

I'm going down so frail and cruel-----Свличам се така нежно и дяволито
Drunken disguise changes all the rules-----Да се правиш на пиян променя всички правила

Old loves they die hard-----Старата любов умира трудно
Old lies they die harder-----А старите лъжи още по-трудно


Припев х 1

Greatest thrill-----Трепетно вълнение
Not to kill-----Да не убиваш
But to have the prize of the night-----Но да имаш наградата на нощта
Hypocrite-----Лицемер
Wannabe friend-----Преструващ се на приятел
13th disciple who betrayed me for nothing!-----13-ият последовател,който ме предаде напразно

Last dance, first kiss-----Последен танц,първа целувка
Your touch, my bliss-----Твой допир,мое блаженство
Beauty always comes with dark thoughts-----Красавицата винаги идва с задни мисли

Припев х 1

I wish I had an angel-----
Иска ми се да си имам ангел