Craig David - Hot Stuff


I don't know about you-----Не знам за теб
But if your feeling the groove-----Но ако усещаш напрежението
You know what you gotta do-----Знаеш,какво трябва да направиш
It's got to be fire!-----Ще бъде горещо!
htpp://prevod-pesni.blogspot.com
Припев:
Let's Dance-----Да танцуваме
Get on the floor-----Ела на дансинга
No need to hold back-----Няма нужда да се въздържаш
Sexy thong, mini-skirt, stilletos-----Секси бельо,мини пола,високи обувки
And shakin' all that-----Разтърси всичко това
What you doin' to me-----Защо ми го причиняваш
Girl I can't hold back-----Скъпа,не мога да се одържам
Some Hot Stuff-----Нещо секси
Is all that I need-----Е това,което ми трябва
So why we waitin'-----Така че,защо чакаме
Let's Dance-----Да танцуваме

Hit the floor-----Ела на дансинга
Show me what you workin'-----Покажи ми какво можеш
Sequins on your skirt-----Пайетите по полата
Insentuates all of your curves and-----Подчертават извивките ти
Girl you know I'm likin'-----Скъпа,знаеш,че харесвам
All the things your doin'-----Всичко,което правиш
Specially when them other girls-----Особено когато другите момичета
Be checkin' out your moves and-----Само гледат как танцуваш

Girl I want in-----Харесва ми начина,
The way you turnin me on-----По който ме влудяваш
I can't even begin-----Дори не мога да започна
You so hot like you come-----Толкова се секси,сякаш
Straight out of the kitchen-----Идваш направо от кухнята
When you dip it down low-----Когато се спускаш надолу
Cuz we trippin'-----И докато ние танцуваме
Cuz now other guys be lookin'-----Всички мъже гледат към теб,
At you cuz your so damn fine-----Защото си супер готина
Really blows my mind-----Губя ума си по теб
Girl it's all about you-----Скъпа,зависи от теб
So what we gonna do-----Какво ще правим сега

Припев х 1

On the floor-----На дансинга
As I pull you close in-----Когато не дръпна към мен
Hands all up my back-----Ръцете ти се спускат по гърба ми
With my arms wrapped around your waist and-----А моите са увити около талията ти
Temperature be risin'-----Става горещо
Beat straight hypnotizin'-----Бийтът направо хипнотизира
Ain't no time for talkin'-----И няма време за говорене
Girl let's keep this whole thing movin'-----Нека да продължаваме да се движим

Know what I'm sayin'-----Знаеш,какво имам предвид
I been away bein straight up misbehavin'-----Държа се лошо
Girl you makin' me hard what I'm feelin'-----Скъпа,побъркваш ме,
Especially when you spin around-----Особено когато спускаш ръцете си
all up on my (beep)-----Към моя (бийп)
I ain't even playin' (That's Right)-----Не се преструвам (Вярно е)
So many things I wanna do (Tonight)-----Толкова много неща искам да направя (Довечера)
You make we wanna go home with you (That's Right)-----Искам да се прибера с теб
So maybe playa like to think through-----Може и да си помисля за това
But right now it's all about me and you so-----Но сега всичко зависи от теб и мен

Припев х 2

The way that you move it's got me fiendin' for more-----Начинът,по който се движиш,ме кара да искам още
Clear up the strobe it's getting down on the floor-----Прожектори осветяват дансинга
Send complete empty actions girl hope that so I do-----Надявам се,да се движа в ритъма им
But it ain't about me no-----Но зависи от мен,
It's all about you-----А само от теб

Don't want this to stop so let the record just play-----Не искам това да свършва,така че оставете музиката
Think the crowd wants the re-wind get it from the DJ-----Май тълпата иска още от ДиДжея
Girl I wish that we didn't have our clothes on at all-----Скъпа,иска ми се въобще да нямахме дрехи
But before head to the door-----Но преди да се отправим към вратата

Припев х 2

2 коментара:

Анонимен каза...

Strahotna pesen

Анонимен каза...

6te moje li da mi prevedete tazi pesen Craig David - 6 Of 1 Thing. blagodarq vi predvaritelno :)