Maroon 5 - Won't go Home Without You


I asked her to stay but she wouldn't listen-----Помолих я да остане,но тя не ме полсуша
She left before I had the chance to say-----Напусна ме преди да успея да изрека
The words that would mend the things that were broken-----Думите,които биха поправили нещата
But now it's far too late, she's gone away-----Но вече е твърде къдно,тя си е отишла

Every night you cry yourself to sleep-----Всяка нощ,когато се опитваш да заспиш
Thinking: "Why does this happen to me?-----Мислейки "Защо на мен?"
Why does every moment have to be so hard?"-----"Защо трябваше да бъде толкова трудно?"

Hard to believe that-----Трудно е да повярваш,че
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Припев:
It's not over tonight-----Не всичко е изгубено
Just give me one more chance to make it right-----Само ми дай още един шанс да поправя стореното
I may not make it through the night-----И знай,че ако не успея да го направя
I won't go home without you-----Няма да се прибера без теб довечера

The taste of her breath, I'll never get over-----Не мога да преудолея липсата на аромата и
The noises that she made kept me awake-----Липсата на шума,който правеше,за да не заспя
The weight of things that remain unspoken-----Товарът от нещата,които останаха неизказани,
Built up so much it crushed us everyday-----Нарастваше със всеки ден и се стоварваше върху нас

Every night you cry yourself to sleep-----Всяка нощ,когато се опитваш да заспиш
Thinking: "Why does this happen to me?-----Мислейки "Защо на мен?"
Why does every moment have to be so hard?"-----"Защо трябваше да бъде толкова трудно?"

Hard to believe that-----Трудно е да повярваш,че

Припре х 2

Of all the things I felt but never really shown-----От всички неща,които съм чувствал,но не съм показвал
Perhaps the worst is that I ever let you go-----Може би това,че те оставих да си тръгнеш беше най-лошото
I should not ever let you go-----Не трябваше да те оставям да си тръгнеш

Припев х 2

1 коментара:

Анонимен каза...

ako moje prevod na "Linkin Park - Bleed It Out" shte sam mnogo blagodaren :)