Christina Aguilera - Hurt


Seems like it was yesterday-----Сякаш беше вчера,
when I saw your face-----Когато видях лицето ти
You told me how proud you were-----Ти ми каза колко горд беше с мен
but I walked away-----Но аз ти обърнах гръб
If only I knew-----И само,ако знаех това,
what I know today-----Което знам сега

I would hold you in my arms-----Щях да те прегърна
I would take the pain away-----Щях да прогоня болката
Thank you for all you've done-----Да ти благодаря за всичко,което си направил
Forgive all your mistakes-----Да ти простя всички грешки
There's nothing I wouldn't do-----Бих направила абсолютно всичко,
To hear your voice again-----За да чуя отново гласа ти
Sometimes I wanna call you-----Понякога искам да ти се обадя
But I know you won't be there-----Но знам,че няма да си там
http://www.prevod-pesni.blogspot.com
Припев:
Ohh I'm sorry for blaming you-----Извинявай,че те обвинявах
For everything I just couldn't do-----За нещата,които не успявах да направя
And I've hurt myself by hurting you-----Убивах себе си наранявайки теб

Some days I feel broke inside but I won't admit-----Има дни,в които се чувствам съсипана,но не си признавам
Sometimes I just wanna hide 'cause it's you I miss-----Понякога искам да се скрия,само защото ми липсваш
And it's so hard to say goodbye-----А е толкова трудно да се сбогуваш,
When it comes to this-----След всичко тов

Would you tell me I was wrong?-----Би ли ми казах,че сгреших?
Would you help me understand?-----Ще ми помогнеш ли да рзбера?
Are you looking down upon me?-----Гледаш ли ме отгоре?
Are you proud of who I am?-----Гордееш ли се от това,което станах?

There's nothing I wouldn't do-----Бих направила абсолютно всичко,
To have just one more chance-----За да мога поне още веднъж
To look into your eyes-----Да погледна в твоите очи
And see you looking back-----И да видя,как поглеждаш назад

Припев х 1


If I had just one more day-----Ако имах само още един ден
I would tell you how much that I've missed you-----Бих ти казала,колко много ми липсваше
Since you've been away-----Докато те нямаше
Ooh, it's dangerous-----Но е опасно
it's so out of line-----И неуместно
To try and turn back time-----Да се опитвам да върна времето назад

Припев х 1

3 коментара:

Анонимен каза...

super prevod4e , moje li da slojih i na lady marmalade i na come_on_over pak na christina

Анонимен каза...

mn dobro prevod4e s1otvetstva prekrasno :)

Анонимен каза...

mnogo sa qki prevodite.produljavai da prevejda6 neini pesni :)