Tokio Hotel - Spring Nicht


Über den Dächern,-----На покрива
ist es so kalt und so still-----е така тихо и студено
Ich schweig Deinen Namen,-----Премълчавам името ти
weil Du ihn jetzt,-----Защото точно в момента
nicht hören willst.-----Не желаеш да го чуваш
Der Abgrund der Stadt,-----Бездната на града
verschlingt jede Träne die fällt.-----Поглъща всяка падаща сълза
Da unten ist nichts mehr, -----Там долу го няма това,
was Dich hier oben noch hällt-----Което те държи тук горе
http://www.prevod-pesni.blogspot.com
Припев:
Ich schrei in die Nacht für Dich,-----Викам за теб в нощта
lass mich nicht im Stich,-----Не ме изоставяй
Spring nicht-----Не скачай
Die Lichter fangen Dich nicht,-----Светлините няма да те хванат
sie betrügen Dich-----Те само те мамят
Spring nicht-----Не скачай
Erinner Dich,-----Спомни си
an Dich und mich.-----За теб и мен
Die Welt da unten zählt nicht,-----Не се доверявай на света долу
Bitte spring nicht.-----Моля те,не скачай

In Deinen Augen,-----В твоите очи
scheint alles sinnlos und leer.-----Всичко изглежда безсмислено и празно
Der Schnee fällt einsam,-----Снегът пада самотно
Du spürst ihn schon lange nicht mehr.-----Ти отдавна не го усещаш
Irgendwo da draussen,-----Някъде навън
bist Du verloren gegangen.-----Ти си се изгубила
Du träumst von dem Ende,-----Мечтаеш този край
um nochmal von vorn anzufangen.-----Да се превърне в едно ново начало

Припев х 1

Ich weiss nicht wie lang,-----Не знам,колко още
Ich Dich halten kann-----Мога да те одържам
Ich weiss nicht wie lang-----Не знам,колко още

Nimm meine Hand,-----Хвани ръката ми
wir fangen nochmal an-----Ще започнем всичко отначло
Spring nicht-----Не скчай

Припев х 1

Spring nicht-----Не скачай
Und hält Dich das auch nicht zurück-----А ако дори молбите ми не те задържат
Dann spring ich für Dich-----Тогава ще скоча за теб

2 коментара:

Анонимен каза...

ee edna ot tupite pesni na tokio hotel da se okaje bezsmisleno qka!!!

the_immortal каза...

Mn qka pesni4ka :)