Kylie Minogue - In My Arms


How do you describe a feeling?-----Как описваш чувство?

I’ve only ever dreamt of this-----Само съм си мечтала за това


DJ’s spinning up my favorite song-----ДиДжеят пуска любимата ми песен

H
urry up and get a grove on-----Побързай,влез в ритъма
Light fantastic and it won’t be long-----Светлината е чудесна,но не за дълго

D
on’t let the moment slip away-----Не оставяй момента да ти се изплъзне
Cause you and I could find a pleasure-----Защото ти и аз можем да изпитаме удоволствие,

N
o one else has ever known-----Което никой не познава
Feels like it is now or never-----Сякаш е сега или никога

D
on’t want to be alone-----Не искаш да си сам
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Припев:

How does it feel in my arms?-----Какво е да си в моите ръце?

How does it feel in my arms?----- Какво е да си в моите ръце?
Do you want it? Do you need it?-----Искаш ли го? Имаш ли нужда от това?
Can you feel it? Tell me-----Можеш ли да го почувстваш? Кажи ми
How does it feel in my arms?----- Какво е да си в моите ръце?

Got a feeling this is something strong-----Усещам,че това е нещо силно

All I wanna do is move on-----Всичко,което искам е да се движа
No more wondering where I belong-----Без повече чудене,къде ми е мястото
So never go away-----Никога не си отивай
Cause you and I are guilty pleasure-----Защото ти и аз чувстваме гузно удоволствие
N
o one else has ever known-----Което никой не познава
Feels like it is now or never-----Сякаш е сега или никога

D
on’t want to be alone-----Не искаш да си сам

Припев х 1

I’m listening-----Слушам

Припев х 1