Kylie Minogue - Wow


Read my lips-----Чети по устните ми
I'm into you-----Падам си по теб
I'm into you-----Падам си по теб
Can't resist,you're so hot-----Не мога да устоя,толкова си секси
Get me under the shade-----Замъгляваш мислите ми
The spotlight's on-----Прожекторите са включени
You creep into it-----Ти се промъкваш
You like it hot-----Харесва ти секси
Just the way that you dance-----Само как танцуваш
Just the way that you dance-----Само как танцуваш

It's enough to love me baby-----Достатъчно е да ме обичаш
It's enough to send me crazy-----Достатъчно е да ме подлудяваш
Such an angelic motion-----Такова ангелско движение
You know you're made in heaven-----Знаеш ли,ти си направен в рая
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Припев:
The way you walk-----Начина,по който ходиш
The rhythm when you're dancing-----Ритъмът,когато танцуваш
Every inch of you smells of desire-----Всеки инч от теб ухае на желание
You're such a rush-----Ти си такова изкушение
Your rush is never ending now-----Ти никога не спира
You got it, you’re wow wow wow wow-----Ти го имаш,ти си уоу уоу уоу уоу
You got it, you’re wow wow wow wow----- Ти го имаш,ти си уоу уоу уоу уоу

The more I try, I try to stop-----Kолкoто повече се опитвам да спря
The more I can feel my antenna just sensing you up-----Толкова повече се чувствам привлечена от теб
And what can I do?-----Но какво мога да направя?
I'm into you-----Падам си по теб
I'm into you-----Падам си по теб
Love the way that you move-----Обичам начина,по който се движиш
Just love the way that you move-----Просто обичам начина,по който се движиш

Such an angelic motion-----Такова ангелско движение
You know you're made in heaven-----Знаеш ли,ти си направен в рая

Припев х 3

Wow!-----Уоу!

1 коментара:

Анонимен каза...

Molq vi ka4ete prevoda na Push na Enrique Iglesias