Spice Girls - Headlines (Friendship Never Ends)


The time is now or never to fit the missing peace-----Липсващото парченце трябва да се постави сега или никога
To take this on together you make me feel complete-----Трябва да го направиш едно цяло,за да се почувствам завършена/съвършена
We fall into the future and through the looking glass-----Ние създаваме бъдещето,а отразявайки се в огледалото
The light shines over our heads and so it comes to pass-----Светлините озаряват нашите лица и така се случва всичко

To go beyond the surface to reach into your soul-----Да погледна зад повърхността,да достигна до душата ти
This love is not demanding: My heart has told me so-----Тази любов не се продава ,сърцето ми ми го каза
I’ll hold on to my hero with faith enough to fly-----Ще подкрепям героя си с достатъчно вяра,за да полети
The power to imagine will keep this love alive-----Силата на въображението ще държи тази любов жива
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Припев:
Let’s make the headlines loud and true-----Да направим заглавията гръмки и истински
I wanna tell the world I’m giving it all to you-----Искам да кажа на света,че дарявам всичко на теб
Let’s make the headlines loud and clear-----Да направим заглавията гръмки и ясни
The best things suddenly happen when you are here-----Най-прекрасните неща внезапно се случват,когато си тук
And if I lost my way you’d carry me home-----И ако се изгубя,ти ще ме отведеш у дома
Take me all the way to heaven, never leave me alone-----Отведи ме в рая,никога не ме напускай
And it’s just like everything matters when you are near-----И сякаш всичко придобива значение,когато си наблизо

And it feels so good every bells gonna ring-----Всичко е така прекрасно,сякаш всички камбани ще забият
Your love is alive and it’s making me sing-----Любовта ти е жива и това ме кара да пея
I could fly, wanna cry, want the whole world to know-----Мога да полетя,искам да заплача,искам целия свят да разбере
We are together, come on baby let’s go-----Ние сме заедно,да тръгваме

And words yet to be spoken-----Време е нещата да бъдат казани
Will fall upon the page-----Да бъдат изписани
Spelling out true devotion-----Да бъде произнесена истинска молитва
Is all we need to say-----Е единственото нещо,от което се нуждаем

Припев х 1

Let’s make the headline true this time-----Да направим заглавията истински сега
(Just remember what simple words can do)-----(Просто помни какво могат да направят простите думички)
There’s no hiding from this magical state of mind-----Не се крием от магическото чувство
(I feel loved with you, I feel loved with you)-----(Чувствам се обичане с теб)
And if I lost my way you’d carry me home-----И ако се изгубя,ти ще ме отведеш у дома
Take me all the way to heaven, never leave me alone-----Отведи ме до рая,никога не ме напускай
And it’s just like everything matters when you are near-----И сякаш всичко придобива значение,когато си наблизо

Lets make the headlines, loud and true-----Да направим заглавията гръмки и верни
(I feel loved with you, I feel loved)-----(Чувствам се обичана с теб)
Lets make the headlines-----Да направим заглавията

‘Cause I’m giving it all-----Защото аз ти дарявам всичко
Yeah I’m giving it all to you-----Да,дарявам всичко на теб