Kylie Minogue - Slow

Knew you'd be here tonight-----Знаех си,че ще дойдеш тази вечер
So I put my best dress on-----И обляках най-красивата си рокля
Boy I was so right-----Момче,бях толкова секси

Our eyes connected-----Погледите ни се срещнаха
Now nothing's how it used to be-----Вече нищо не е както преди
No second guesses-----Няма две мнения по въпроса

Track in on this feeling-----Следвай желанието
Pull focus close up you and me-----Съсредоточи се върху теб и мен
Nobody's leaving-----Никой няма да си ходи

Got me affected-----Действаш ми невероятно
Spun me 180 degrees-----Разгорещяваш ме
It's so electric-----Толкова е възбъждащо
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Припев:
Slow down and dance with me-----Спри и потанцувай с мен
Yeah, slow-----Да,бавно
Skip a beat and move with my body-----Остави бийта и се движи с тялото ми
Yeah, slow-----Да,бавно
Come on and dance with me-----Ела и танцувай с мен
Yeah, slow-----Да,бавно
Skip a beat and move with my body-----Остави бийта и се движи с тялото ми
Yeah, slow-----Да,бавно

Don't wanna rush it-----Да не прибързваме
Let the rhythm pull you in-----Нека ритъма те завладее
It's here so touch it-----Той е тук,усети го

You know what I'm saying-----Знаеш за какво имам предвид
And I haven't said a thing-----А дори не съм казала и дума
Keep the record playing-----Нека музиката да звучи

Припев х 1

Read my body language-----Разгадай езика на тялото ми
Take it down, down-----И му се отдай

Припев х 1

Skip a beat and move with my body-----Остави бийта и се движи с тялото ми
Skip a beat and move with my body-----Остави бийта и се движи с тялото ми
Skip a beat and move with my body-----Остави бийта и се движи с тялото ми
Slow-----Бавно