Duncan James - Amazed


Everytime our eyes meet-----Всеки път,когато погледите ни се срещнат
This feeling inside me-----Това чувство в мен е на границата на това,
Is almost more than I can take-----Което мога да понеса
Baby when you touch me-----Скъпа,когато ме докосваш
I can feel how much you love me-----Мога да усетя,колко много ме обичаш
And it just blows me away-----И това направо ме влудява
I've never been this close to anyone or anything-----Никога не съм бил така близко до някой или нещо
I can hear your thoughts-----Мога да чуя мислите ти
I can see your dreams-----Мога да видя мечтите ти
http://www.prevod-pesni.blogspot.com
Припев:
I don't know how you what you do-----Не знам какво и как го правиш
I'm so in love with you,-----Но съм така влюбен в теб
it just keeps getting better-----И става все по-добре
I wanna spend the rest of my life with you by my side-----Искам да си до мен
Forever and ever-----До края на дните ми
Every little thing that you do-----Всяко малко нещо,което правиш
Baby I'm amazed by you-----Скъпа,аз съм удивен от теб

The smell of your skin-----Уханието на кожата ти
The taste of your kiss-----Вкусът на целувката ти
The way you whisper in the dark-----Начинът,по който вепнеш в тъмнината
Your hair all around me,-----Косата ти разпиляна върху мен
baby you surround me-----Скъпа,ти си навсякъде около мен
You touch everyplace in my heart-----Докосваш всяко пърченце от душата ми
Oh, it feels like the first time everytime-----И сякаш всеки път е като за пръв път
I wanna spend the whole night in your eyes-----Искам д апрекарам цялата нощ в погледа ти

Припев х 1

Every little thing that you do-----Всяко малко нещо,което правиш
I'm so in love with you-----Но съм така влюбен в теб
It just keeps getting better-----И става все по-добре
I wanna spend the rest of my life with you by my side-----Искам да си до мен
Forever and ever-----До края на дните ми
Every little thing that you do-----Всяко малко нещо,което правиш
Oh, every little thing that you do-----Всяко малко нещо,което правиш
Baby I'm amazed by you-----Скъпа,аз съм удивен от теб