Marilyn Manson - Tainted Love /по поръчка/

Sometimes I feel I've got to run away-----Понякога усещам,че трябва да изчезна
I've got to
get away-----Трябва да избягам
From the pain that you drive into the heart of me-----От болката,която причини на сърцето ми
The love we share-----Любовта,която имахме
Seems to go nowhere-----Явно вече я няма
I've lost my lights-----Изгубих светлинат
I toss and turn I can't sleep at night-----Въртя се в леглото и не мога да заспя
http://prevod-pesni.blogspot.com/

Припев:
Once I ran to you-----Един път вече дойдох при теб
Now I'll run from you-----Сега щя избягам от теб
This tainted love you've given-----Твояа любов беше покварена
I give you all a boy could give you-----Дадох ти всичко,което едно момче би могло
Take my tears and that's not nearly all-----Отнемаш сълзите ми и това далеч не е всичко
Tainted love-----Покварена любов
Tainted love-----Покварена любов

Now I know I've got to
run away-----Сега вече знам,че трябва да изчезна
I've got to
get away-----Трябва да избягам
You don't really want any more from me-----Вече не искаш от мен
To make things right-----За да оправя нещата
You need someone to hold you tight-----Трябва ти някой,който да те сграбчи силно
You think love is to pray-----Мислиш си,че любовта е молита
I'm sorry I don't pray that way-----Съжелявам,аз не се моля така

Припев х 1

Don't touch me please-----Не мо докосвай,моля те
I cannot stand the way you tease-----Не понасям начина,по който се заяждаш
I love you though you hurt me so-----Обичам те,въпреки че ме нарани
Now I'm going to pack my things and go-----Но сега отивам да си опаковам багажа
Touch me baby,----- Докосни ме скъпа

Tainted love-----Покварена любов
Touch me baby,-----Докосни ме скъпа

T
ainted love-----Покварена любов
Touch me baby,----- Докосни ме скъпа

T
ainted love-----Покварена любов

Припев х 1