T2 ft Jodie Aysha - Heartbroken


Sitting here at home
-----Седя си у дома
Thinking 'bout you all alone
-----Мисля за теб,съвсем сама
Wondering where it all went wrong
-----Чудя се как така всичко се обърка
Got a confession to make...
-----Трябва да призная нещо...
Since you made me happier-----Тъй като ме направи щастлива
Now all I can do is hurt-----Сега мога единствено да наранявам
When you left you took my heart-----Когато ме напусна,взе сърцето ми с теб
Got a confession to make... -----Трябва да призная нещо...
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Припев:
I'm heartbroken (without your love)-----Сърцето ми е разбито (без твоята любов)
I'm heartbroken (yes, I've had enough)-----Сърцето ми е разбито (да,това ми беше достатъчно)
I'm heartbroken-----Сърцето ми е разбито
I don't know what to say-----Не знам какво да кажа
I've never felt this way-----Никога не съм се чувствала така

Припев х 3

We had something so true-----Това между нас беше толкова истинско
I realised I meant nothing to you-----Но осъзнавам,че не знача нищо за теб
I guess you thought I was your fool-----Явно си си мислил,че съм твоята играчка
Got a confession to make... -----Трябва да призная нещо...
Now I realise the truth-----Сега осъзнавам истината
I don't want anything to do with you-----Не искам да имам нищо общо с теб
It's just the way I was attracted to you-----А адски много ме привличаше
Got a confession to make...-----Трябва да призная нещо...

Припев х 4

1 коментара:

Анонимен каза...

abe mn iskam da ako moje da prevedete na Infernal-10 miles.Mn me kefi a puk s angliiskiq sum malko bos taka 4e mn 6te sum vi blagodaren ako mi pomognete