DJ Tiesto ft BT - Break My Fall /по поръчка/

Break my fall-----Хвани ме,нека не падам
I found what is missing inside you----- Разбрах,какво лиспва вътре в теб
Break my fall-----Хвани ме,нека не падам

You enter the room-----Влизаш в стаята
You brighten the darkness my love-----И прогонваш тъмнината,любов моя
In moments with you-----В моментите с теб
There is no ending or beginning in you-----Ти си без край и без начало

Move to the floor-----Слизаш долу
The purpose combined my love-----Целта се слива
Like motion of stars-----Като феерия от зезди
Dynamic symmetry in mind-----Динамична симетрия в мисълта
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Припев:
Break my fall----- Хвани ме,нека не падам
I found what is missing inside you-----Разбрах,какво лиспва вътре в теб
Break my fall----- Хвани ме,за да не падна
Break my fall----- Хвани ме,нека не падам
I found what is missing inside you----- Разбрах,какво лиспва вътре в теб
Break my fall-----Хвани ме,нека не падам

Always with you-----Винаги с теб
Connected by blood my love-----Свързни с кръвта,моя любов
A purpose fulfilled-----Целта е осъществена
You're my light in this dark, dark world-----Ти си моята светлина в този мрачен,мрачен свят

I've spoken within-----Говоря от цялата си душа
I feel complete my love-----Чувствам се завършен,любов моя
The moments apart-----Изминалите моменти
Creating a light in the dark-----Озаряват тъмнината

Припев х 2

2 коментара:

Анонимен каза...

moje li da mi prevede6 "emma zero" na sybreed?!pls...

Анонимен каза...

Благодаря много за превода,надявам се да не си се затруднила,но не мисля... :)