Duffy - Warwick Avenue


When I get to Warwick Avenue-----Когато отида на Warwick Avenue
Meet me by the entrance of the tube-----Ти ме срещни на входа за метрото
We can talk things over, a little time-----Можем да обсъдим нещата за малко
Promise me you won't step outta line-----Обещай ми,че няма да прекрачваш границата

When I get to Warwick Avenue-----Когато отида на Warwick Avenue
Please drop the past and be true-----Моля те остави миналото и бъди истински
Don't think we're okay-----Не си мисли,че при нас всичко е добре
Just because I'm here-----Само защото съм тук
You hurt me bad-----Ти силно ме нарани
But I won't shed a tear-----Но няма да пролея и една сълза
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Припев:
I'm leaving you for the last time baby-----Напускам те за последен път
You think you're loving-----Ти си мислиш,че обичаш
But you don't love me-----Но не обичаш мен
I've been confused outta’ my mind lately-----Напоследък не съм на себе си
You think you're loving-----Мислиш си,че обичаш
But I want to be free-----Но не обичаш мен
Baby you've hurt me-----Скъпи, ти ме нарани

When I get to Warwick Avenue-----Когато отида на Warwick Avenue
We'll spend an hour, but no more than two-----Ще останем час, най-много два
Our only chance to speak, once more-----Това е последният ни шанс да поговорим
I showed you the answers-----Разкрих ти отговорите
Now here's the door-----А сега ти показвам вратата

When I get to Warwick Avenue-----Когато отида на Warwick Avenue
I'll tell you baby, that we're through-----Ще ти кажа,че с теб приключихме

Припев х 1

All the days spent together-----През всички дни прекарани заедно
I wished for better-----Исках нещата да се оправят
But I didn't want the train to come-----Не исках влакът да идва
Now it's departed-----А сега вече е отпътувал
I'm broken hearted-----Сърцето ми е разбито
seems like we never started-----Изглежда,че ние с теб никога не сме потегляли
All the days spent together-----През всички дни прекарани заедно
when I wished for better-----Когато исках нещата да се оправят
And I didn't want the train to come-----и влакът да не идва

You think you're loving-----Мислиш си,че обиячаш
But you don't love me-----Но не обичаш мен
I want to be free-----Искам да съм свободна
Baby you've hurt me-----Скъпи,ти ме нарани
You don't love me-----Ти не ме обичаш
I want to be free-----Искам да съм свободна
Baby you've hurt me-----Скъпи, ти ме нарани

2 коментара:

Анонимен каза...

Благодаря много за превода на тази песен.. Много е красив текста, а Дъфи напоследък ми е една от любимите певици :))

Анонимен каза...

Здравей,миличка!!!
За пръв път влизам в блога.Стана случайно,но се радвам,че попаднах на него!!!Искам само да ти благодаря за твоята помощ и за търпението ти!!!Моля те,не обръщай внимание на неблагодарните грубияни,които са ти писали обиди!
Ти си много ценна за всички,които търсят текстовете на любимите си песни!Много ти благодаря!!!