Leona Lewis - Footprints in the Sand



Свали песента /Save Target As/

You walked with me-----Ти извърва с мен
Footprints in the sand-----Стъпките по пясъка
And helped me understand-----И ми помогна да разбера
Where I’m going-----Накъде вървя
You walked with me-----Ти вървя с мен,
When I was all alone-----Когато бях съвсем сама
With so much unknown аlong the way-----С толкова неизвестни по пътя
Then I heard you say-----Тогава те чух да казваш:
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Припев:
I promise you-----Обещавам ти,
I’m always there-----Че винаги ще съм до теб
When your heart is filled with sorrow and despair-----Когато сърцето ти е изпълнено с болка и отчаяние,
I’ll carry you-----Ще те подкрепям
When you need a friend-----Когато имаш нужда от приятел,
You’ll find my footprints in the sand-----Ще намериш стъпките ми в пясъка

I see my life-----Виждам живота си
Flash across the sky-----Да блести в небето
So many times have I-----Толкова много пъти
Been so afraid-----Съм била така уплашена
And just when I-----И точно,когато си помисля,
Have thought I’ve lost my way-----Че съм изгубила пътя си
You give me strength to carry on-----Ти ми даваш сила да продължа
That’s when I heard you say-----Така става,когато те чуя да казваш:

Припев х 1

When I’m weary-----Когато съм изтощена
Well I know you’ll be there-----Знам,че ще си до мен
And I can feel you-----И мога да те почувствам,
When you say-----Когато казваш:

Припев х 2

1 коментара:

Анонимен каза...

абсолютно префектен превод.Браво,поздравления!!!!